پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 11:26
نویسنده : hamed

 

تبدیل فرمت های صوتی دلایل مختلف دارد اما نکته مهم این است که گاهی همین عمل هم اهمیت زیادی پیدا می کند ؛ برای مثال یک پلیر قادر نیست موزیکی که به یک فرمت خاص است را پخش کند و پخش موزیک هم بسیار با اهمیت است ؛ اینجاست که وجود نرم افزاری که بتواند کار تبدیل را انجام دهد بسیار مهم است. AVS Audio Converter نرم افزاریست که می تواند این کار تبدیل را به آسانی انجام دهد.
این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و با استفاده از یک سری امکانات کار تبدیل را به صورت حرفه ای انجام دهد. تبدیل همزمان چندین فایل صوتی ، قابلیت تغییر در کیفیت و خصوصیات اصلی فایل های صوتی ، امکان تبدیل فرمت M4B به دیگر فرمت ها و بالعکس که در iPod و iPhone مورد استفاده قرار می گیرند ، امکان ساخت رینگتون و همچنین اضافه کردن افکت های ساده از جمله خصوصیاتی هستند که در نسخه ششم از نرم افزار AVS Audio Converter به چشم می خورند.

 



ساعت : 11:23
نویسنده : hamed

آیا شما برای زندگی در یک جزیره مرموز و اسرار آمیز آماده اید؟ آیا دوست دارید یک تجربه متفاوت از زندگی داشته باشید؟ اگر آماده هستید پس همین حالا شروع کنید. سفر به یک جزیره پر رمز و راز و همینطور پر خطر با بازی جذاب و ماجراجویانه Youda Survivor سفر با کشتی شکسته و بر خورد با دزدان دریایی و بومیان جزیره. حتما مواظب باشید چرا که دزدان دریایی و بومیان جزیره در کمین شما هستند و شما باید با کمترین امکانات با بزرگترین مشکلات مقابله کنید.
Youda Survivor یک بازی فوق العاده جذاب و ماجراجوئی که حتما از آن خوشتان خواهد آمد. راستی مواظب دزدان دریایی و بومیان جزیره باشید چرا که واقعا دیوانه هستند؟! سعی کنید در طول بازی خوب بخورید و استراحت کنید تا توان کافی برای مبارزه و زنده ماندن و در نهایت بازگشت به خانه را داشته باشید.

 



ساعت : 11:19
نویسنده : hamed

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Rubi با متد یادگیری زبان انگلیسی به روش جدید که شامل مجموعه ای ارزشمند از جملات، اصطلاحات روزمره و ضرب المثلها به زبان انگلیسی می باشد. پس از نصب نرم افزار و اجرای آن متن انگلیسی به همراه ترجمه فارسی در قالبی جذاب توسط نرم افزار به نمایش در می آید که میتوانید این بازه زمانی و وقفه و نمایش جملات را به دلخواه خود تنظیم نمایید. همچنین قادر به تغییر فونت متن در صورت خوانا نبودن و اندازه آن نمایید. یکی دیگر از بخشهای جذاب نرم افزار روبی قابلیت پخش تلفظ جملات انگلیسی برای یادگیری بهتر شما کاربران عزیز می باشد و شما میتوانید جملات دلخواه خورد را در بین تمامی جملات به صورت کاملا اختصاصی گلچین نمایید این نرم افزار یکی از بهترین و جدیدترین ایده برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد.


 



ساعت : 11:17
نویسنده : hamed

بعد از عرضه موفق سری بازی های Farm Frenzy حالا شرکت Alawar اقدام به تولید بازی جدیدی با عنوان Rescue Frenzy کرده است. بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده ای که بازهم با حیوانات سروکار دارد اما این بار به جای پرورش حیوانات و تولید محصول کاربر با سرعت بالای خود بتواند جان حیواناتی که در حال انقراض هستند را نجات دهد و در این مسیر باید مدام مشکلات و پستی و بلندی های زیادی را پشت سر بگذارد. گاهی باید بیمارستان بسازد یا محصولات نفتی تولید کند و یا باقطعه قطعه کردن درختان جاده ها را تعمیر کرده و به حیوانات کمک کند.
انیمیشن های بازی فوق العاده جذاب و زیباست ؛ حرکات افرادی که در بازی قرار دارند واقعا زیبا طراحی شده و سرعت عمل آن ها هم مثال زدنی است ؛ کاربر باید با حرکت سریع ماوس و تشخیص صحیح مسیرهایی که باید آماده شوند زودتر مراحل را پشت سر گذاشته و 45 مرحله بازی را به اتمام برساند. صداها و موزیک هایی که در Rescue Frenzy گنجانده شده اند یکی دیگر از نکاتی هستند که در این بازی به وضوح به چشم می آیند و به جذاب تر شدن آن کمک می کنند. پیشنهاد می کنیم حتما این بازی جذاب و فوق العاده را دانلود کرده و از انجام آن لذت ببرید.

 



ساعت : 11:6
نویسنده : hamed

دوستان عزیز ما در این پست به شما یک مجموعه فوق العاده از لوگوهای طراحی شده در قالب فایل وکتور را به شما تقدیم می کنیم.کلیه فایلها با طراحی فوق العاده و به صورت سه بعدی و دو بعدی طراحی شده است. تمامی فایلها به صورت EPS و با فرمت اصلی در اختیار شما دوستان عزیز قرار می گیرد.امید است مورد توجه شما دوستان خوش ذوق قرار بگیرد.

 



ساعت : 11:0
نویسنده : hamed

پس از دو نرم افزاری که برای پاکسازی تاریخچه ها و همچنین رجیستری از شرکت WinMend قرار گرفت در این مطلب هم قصد داریم سومین نرم افزار که در سری نرم افزارهای پاکسازی سیستم قرار دارد را به شما معرفی کنیم. ابزاری که مانند دو مدل قبلی بسیار ساده و البته کم حجم بوده و قادر است تا با سرعتی بسیار مناسب هارددیسک سیستم را مورد ابتداعا اسکن و سپس پاکسازی قرار دهد. این نرم افزار که WinMend Disk Cleaner نام دارد امنیتی مناسب در پاکسازی ها دارد به طوری که خود نرم افزار طوری عمل خواهد کرد که اشتباها فایل های سیستمی به جای فایل های اضافی از هارددیسک حذف نگردند.
آنالیزور نرم افزار بسیار دقیق عمل می کند تا کاربران با خیالی آسوده پس از یک پاکسازی و با سرعتی بیشتر از قبل اطلاعات را در هارددیسک سیستم خود رد و بدل کنند و با سرعت به مراتب بیشتری به مرور اطلاعات بپردازند. پیشنهاد ما این است که این نرم افزار کمتر از 2.5 مگابایتی را دانلود کنید تا نهایت سرعت هارددیسک خود را تجربه کنید.

 



ساعت : 10:41
نویسنده : hamed

شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان ده ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger  امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر  MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 11 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.

 



ساعت : 10:38
نویسنده : hamed

بازی رسمی مسابقات Speedway GP 2012 یکی از بهترین بازی های موتور سواری مسابقه ای سه بعدی می باشد و بازی در دو حالت گیم پلی مبتدی و حرفه ای می باشد که با ویژگی SmarterEnhanced برای بهبود هوش مصنوعی ساخته شده است. با صحنه های طبیعی و انیمیشن های و جلوهای زیبا و موزیک و صداهای طبیعی تشویق تماشاچیان، نمایش و تکرار صحنه های مسابقه با جلوهای ویژه نمایشی به جذابیت بازی افزوده است. این بازی شامل 12 پیست معروف مسابقات جهان و همچنین 15 موتور سوار مطرح سال 2012 می باشد. این بازی قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندرویدی نسخه 2.3 به بالا می باشد

 



ساعت : 10:33
نویسنده : hamed

 

از زمانی که انیمیشن Rio و بازی جذاب Angry Birds تولید و ارائه شده اند به عنوان دو کاراکتر محبوب توانسته اند میان کاربران خود را مطرح سازند به همین دلیل مناسب دانستیم در این مطلب با ارائه دو تم با موضوع Rio و پرندگان خشمگین شما را به واسطه پوسته ویندوز 7 به دنیای این کاراکترها ببریم.
با توجه به کیفیت بسیار مناسبی که این تم ها هم از نظر رنگ بندی شاد و هم از نظر کیفیت تصاویر دارند می توانند گزینه های خوبی برای جذاب تر شدن ویندوز 7 شما کاربران عزیز سایت آسان دانلود باشند. ضمن این که صداهایی استفاده شده در این تم ها هم با نوع تصاویر و موضوع دو تم هماهنگی خاصی دارد که به جذاب تر شدن استفاده از این پوسته ها کمک می کند.-

 



صفحه قبل 1 ... 83 84 85 86 87 ... 88 صفحه بعد