پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 10:20
نویسنده : hamed

از زمانی که مرورگر بسیار محبوب و موفق فایرفاکس عرضه گردیده توانسته با ارائه خدمات جدید دنیای وبگردی را متحول کند اما بازهم با این همه امکانات محدودیت هایی دارد که باعث می شود کاربران از مرورگرهای دیگر استفاده کنند. برای مثال تک نسخه ای بودن و عدم پشتیبانی از دو سیستم 32 بیت و 64 بیت به صورت مجزا که محدودیت هایی را به وجود می آورد یکی از مشکلات یا محدودیت های مرورگر فایرفاکس محسوب می شود. اما با این مقدمه می خواهیم مرورگری به نام Waterfox را معرفی کنیم که بر پایه فایرفاکس برنامه ریزی شده اما با سیستم های 64 بیتی سازگاری داشته و به طبع سرعت بالاتری هم در اجرا و هم در بارگزاری صفحات وب به کاربران ارائه می دهد. این مرورگر که تمامی خصوصیات فایرفاکس را داراست واسط کاربری کاملا شبیه به مرورگر موزیلا داشته و به همین دلیل هم کاربرانی که از این مرورگر استفاده می کنند به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. سازگاری با انواع پرتوکل ها ، آخرین تکنولوژی های طراحی وب ، بارگزاری بسیار سریع صفحات حتی سریعتر از فایرفاکس، سازگاری با انواع دانلود منیجرها، هماهنگی با افزونه های فایرفاکس، به روز رسانی های مطابق با فایرفاکس و چندین و چند قابلیت دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در مرورگر Waterfox دیده می شوند. نکته مهم دیگر هم متن باز بودن این مرورگر است که از این لحاظ هم خود را شبیه با فایرفاکس می بیند.

 

 



ساعت : 10:18
نویسنده : hamed

عناوین بایت هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان:
- اصلي ترين مشکل پيشرفت درايران
- فرصتي براي آي‌تي و زنان
- هاردديسک‌ها در آينده
- آتشي که صهيونيست‌ها به پا کردند!
- استراحت ايميلي
- جنگ‌ها نيز مجازي مي‌شوند!
- ويندوز عزيز، با فايل‌هاي من آشنا شو!
- براي يک فصل داغ!
- خويشتن‌دار باشيد، بازار تابستان در راه است
- جعبه لايتنر را به گوشي خود ببريد!
- صداي خود را ضبط کنيد
- پرتاب سه امتيازي!
- داده‌هاي پنهان در نوکيا!
- رئيس يک قبيله باشيد
- کشتي کج با اتومبيل را تجربه کنيد
- و...

 



ساعت : 10:15
نویسنده : hamed

مطمئنا امروزه اکثر کاربران حرفه ای و مبتدی از حافظه های قابل حمل یا به اصطلاح فلش مموری ها برای انتقال داده از سیستمی به سیستم دیگر استفاده می نمایند و این مورد را نیز می دانند که قبل از جدا سازی این حافظه ها باید به صورت نرم افزاری ارتباطشان را با سیستم قطع نموده و سپس آن ها را از سیستم جدا نمود زیرا در غیر این صورت ممکن است فلش مموری مورد نظر سوخته و یا آسیب های جدی دیده به گونه ای که پس از مدت زمانی از طول عمر آن ها کاسته شده و دیگر قابل استفاده نمی باشند. حال شاید شما هم علی رقم دانستن این موارد همواره به دنبال راهی مطمئن و سریع برای جداسازی ایمن حافظه های فلش خود از سیستم بوده اید ولی نتوانسته اید به خواسته ی خود دست یابید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی حافظه های فلش خود را با ایمنی کامل از سیستم جدا نمایید. USB Safely Remove نرم افزاری قدرتمند به منظور مديريت بر اتصالات USB بوده که به کمک آن مي توانید بر دستگاه های مختلفی که از طريق پورت USB به سيستم متصل شده اند مديريتي کاملی را ایجاد نموده و نه تنها در زمان جداسازی صرفه جویی نموده بلکه به صورت کاملا ایمن و مطمئن فلش مموری ها و دیگر حافظه های های جانبی خود را از سیستم جدا نموده و باعث افزایش طول عمر آن ها شوید.

 

 



دانلود فونت فارسی معلی - Moalla Font
نوشته شده در پنج شنبه 18 خرداد 1391
ساعت : 10:13
نویسنده : hamed

به مناسبت میلاد مبارک مولای متقیان حضرت علی علیه السلام فونت فارسی معلی با فرمت TTF ارائه شده که برای استفاده در برنامه‌هایی که با فونت‌های یونیکد کار می‌کنند، طراحی شده است و با نصب آن در درایو ویندوز وشاخه فونت‌ها می‌توان کلمات وجملات مورد نظر را با این فونت نوشت. البته نکته‌ ی قتبل توجه اینست که اساسا فونت معلی فونت طراحی وزیبانویسی است وشاید همین امر باعث شده که تا قبل از ساخت این فونت تلاشی برای یونیکد کردن آن صورت نگیرد. فونت معلی را میشود از جمله خطوط وحشی ومسترفع به حساب آورد

 

 



ساعت : 10:1
نویسنده : hamed

فرمت PDF به یکی از جامع ترین فرمت های کاربردی تبدیل شده است که مانند فرمت های صوتی می توانید این فرمت را در اکثر کامپیوترها مشاهده کنید. برای این محبوبیت دلیل های بسیاری وجود دارد که شاید آسانی در جابجایی و امنیت پی دی اف دو فاکتور اصلی آن باشد. به هرحال با این فرمت فایل های زیادی به راحتی قابل حمل شده است و دردسرهای زیادی را حل کرده است. برای مثال اگر میخواستید فایل Word را به شخص دیگری بدهید، اگر از فونت مخصوصی استفاده کرده بودید، حتما باید آن فونت را به شخص می دادید. ولی در فایل پی دی اف اینطور نیست و بعد از تبدیل نیازی به فونت و... نیست.از طرفی برای نمایش و ویرایش فرمت پی دی اف کاربر باید نرم افزار مخصوصی داشته باشد که به دلیل رواج زیاد پی دی اف نرم افزارهای زیادی نیز تولید شده اند که گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد یکی از بهترین نرم افزارهای کامل در زمینه ویرایش،ساخت و نمایش فایل های پی دی اف را برای کاربران فهیم خود معرفی کند.
PDF-XChange Pro نرم افزار کامل در زمینه فایل پی دی اف و محصول شرکت Tracker Software می باشد. این نرم افزار در مرحله اول میتواند به کاربر این امکان را دهد تا هر فایل قابل پرینت و مشاهده ای را به فرمت پی دی اف تبدیل کند از فایل های نرم افزار Microsoft Office گرفته تا فایل های HTML تماما با این نرم افزار امکان تبدیل به فرمت پی دی اف را دارند. به گفته شرکت سازنده هر نرم افزار بر پایه ویندوز که فایلی تولید کند ، امکان تبدیل آن فایل به فرمت پی دی اف با پی دی اف-XChange Pro قابل انجام است.همچنین امکان تبدیل برعکس یعنی پی دی اف به دیگر فرمت ها قابل انجام است. یکی از مهمترین اقدامات نیز حفظ امنیت فایل ها است که این نرم افزار امکان پسورد گذاشتن روی فایل های پی دی اف و همچنین امکان محدود کردن دسترسی به فایل است ، مثلا میتوانید فقط امکان خواندن فایل را فراهم کنید تا فایل قابل ویرایش نباشد. همچنین PDF-XChange Pro در زمینه ویرایش فایل های فرمت پی دی اف بسیار توانمند است و تمامی امکانات لازم را در در اختیار کاربر قرار می دهد. برای مثال میتواند فایل های پی دی اف را فشرده نماید تا حجم کمتری اشغال کنند.قابلیت دیگر امکان خارج کردن یک صفحه پی دی اف از یک فایل چند صفحه ای است که در واقع استخراج نامیده می شود در کنار این قابلیت توانایی انتقال یک صفحه بین دو فایل پی دی اف نیز با قابلیت Append/Prepend Pages فراهم شده است.استخراج محتوای فایل های پی دی اف و ذخیره آنها با دیگر فرمت ها نیز یک قابلیت کاربردی بسیار مهم است به این ترتیب برای مثال میتوانید یک عکس را از فایل پی دی اف استخراج کنید.امکان قرار دادن watermark روی فایل های پی دی اف نیز یکی از نیازهای عمده کاربران است همچنین توانایی ادغام چندین فایل پی دی اف و تبدیل آنها به یک فایل واحد از امکانات این نرم افزار قدرتمند است.

 

 



دانلود فونت فارسی زرقان معلی - Moalla Zarghan Font
نوشته شده در پنج شنبه 18 خرداد 1391
ساعت : 9:59
نویسنده : hamed

به مناسبت میلاد مبارک مولای متقیان حضرت علی علیه السلام فونت فارسی زرقان معلی با فرمت TTF ارائه شده که برای استفاده در برنامه‌هایی که با فونت‌های یونیکد کار می‌کنند، طراحی شده است و با نصب آن در درایو ویندوز وشاخه فونت‌ها می‌توان کلمات وجملات مورد نظر را با این فونت نوشت. البته نکته‌ ی قتبل توجه اینست که اساسا فونت معلی فونت طراحی وزیبانویسی است وشاید همین امر باعث شده که تا قبل از ساخت این فونت تلاشی برای یونیکد کردن آن صورت نگیرد. فونت معلی را میشود از جمله خطوط وحشی ومسترفع به حساب آورد که البته در زرقان معلی این ویژگی وحشی بودن کمی رعایت شده است ،اما ویژگی دوم رعایت نشده وتنها به صورت افقی نوشته خواهد شد. این فونت توسط جناب آقای ابراهیم شفیعی و به کمک نرم افزار میرعماد طراحی شده است

 

 



ساعت : 1:37
نویسنده : hamed

دوستان عزیز ما در ادامه ارائه لوگوهای وکتور زیبا قصد داریم تا بخش دوم از این مجموعه را به شما کنیم.کلیه فایلها با طراحی فوق العاده و به صورت سه بعدی و دو بعدی طراحی شده است. تمامی فایلها به صورت EPS و با فرمت اصلی در اختیار شما دوستان عزیز قرار می گیرد.امید است مورد توجه شما دوستان خوش ذوق قرار بگیرد.

 



ساعت : 23:35
نویسنده : hamed

تم جذاب و بسیار دیدنی با عنوان Southwest Sandstone Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. به وسیله این پوسته می توانید محیط ویندوز زیباتری داشته باشید و از کار کردن با رایانه خود لذت بیشتری ببرید. این تم به صورت اورجینال بوده و روی فایل های سیستمی ویندوز تغییر و دستکاری ایجاد نمی کند. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وب سایت دانلودها واقع گردد.

 

 

 



ساعت : 18:53
نویسنده : hamed

Beautiful Battery Disc 2.0.0

نرم افزاری زیبا و بسیار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط آن می توانید وضیعت مصرف و باقی مانده باتری موبایل یا تبلت خود را به صورت بسیار زیبا و جذاب مشاهده کنید. این  نرم افزار همچنین می تواند به صورت ویدجت نیز استفاده شود. نرم افزار Beautiful Battery Disc علاوه بر نمایش میزان باتری، می تواند دمای دستگاه ، عمر باتری ، سریال باتری و بسیاری از مشخصات دیگر را نمایش دهد. این نرم افزار را می توانید در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 

 

 



ساعت : 18:49
نویسنده : hamed

نام انیمیشن: Ratatouille – موش سرآشپز

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۷

مدت زمان: ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم: ۷۶۵ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: موشی با استعداد به نام رمی به آشپزی علاقه‌ی بسیاری دارد و در این کار نیز ماهر است ولی به دلیل موش بودن قادر به نشان دادن استعداد خود نیست . طی اتفاقاتی او با پسری جوان آشنا می شود که به استعداد او پی می برد و آن ها تصمیم می گیرند تا باهم آشپزی کنند تا اینکه متوجه می شوند که آلفردو لینگوینی پسر صاحب رستورانی است که در آن کار می کنند و سرآشپز معروف پاریس یعنی آگوسته گوستو دیگر زنده نیست و تمام میراثش به پسرش می رسد ولی در این بین سرآشپز اصلی رستوران نمی خواهد لینگوینی به حقش برسد …

 



صفحه قبل 1 ... 79 80 81 82 83 ... 88 صفحه بعد