پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود WPI v6.4.12 By StartSoft پک نرم افزاری سال 2012
نوشته شده در پنج شنبه 18 خرداد 1391
ساعت : 16:7
نویسنده : hamed

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مجموعه ای از بهترین نرم افزار های سال 2012 را در قالب یک مجموعه با عنوان WPI v6.4.12 By StartSoft برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این مجموعه از اتوران بسیار زیبایی بهره می برد که قابلیت نصب خودکار نرم افزار ها را داراست.در این پک مجموعه نرم افزار های پرکاربرد و پرمخاطب سال 2012 در قالب یک DVD گرد آوری شده است.
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست نرم افزار ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمائید.

 



ساعت : 16:6
نویسنده : hamed

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مجموعه ای از بهترین نرم افزار های سیستم عامل آندروید را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Android Pack 01 June شامل 30 نرم افزار برتر آندروید می باشد. سیستم عامل آندروید در حال حاظر به عنوان پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل مطرح است و یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. سیستم عامل آندروید دارای تنوع بسیار گسترده ای از برنامه ها و بازی ها است. نرم افزارهای موجود در این مجموعه با نسخه های مختلف سیستم عامل آندروید سازگارند.
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست نرم افزار ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 



ساعت : 15:50
نویسنده : hamed

نام بازی: Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 18.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 18.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 18.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی :
حمایت توسط : Ubisoft Paris
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

 



ساعت : 15:48
نویسنده : hamed

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید یکی از قدرتمندترین نرم افزار های پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Acronis True Image نرم افزاری بسیار قدرتمند برای ایجاد نسخه پشتیبان از سیستم عامل و فایل های شخصی است.این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از تمامی داده های کامپیوتری مانند فایل های ویدئویی،فایل های اجرائی، تصاویر،فایل های سیستمی، فایل های صوتی و ایمیل را داراست.با استفاده از این نرم افزار می توانید از سیستم عامل خود ایمیج تهیه کنید و در مواقع ضروری که سیستم عامل بر اثر ویروسی شدن از بین می رود سیستم عامل خود را به راحتی و تنها با یک کلیک بازگردانی کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
قابلیت پشتیبان گیری از تمامی داده های کامپیوتری
قابلیت ذخیره ی  نسخه پشتیبان بر روی حافظه های قابل حمل
قابیلت بازگردانی سریع تغیرات سیستمی
قابلیت فشرده سازی و  کاهش حجم فایل های پشتیبان
و بسیاری دیگر...

راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- اتصال خود را حتما از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
2- در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
3- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه، اقدام به اجرای آن نمایید.
4- با استفاده از اطلاعات درون فایل Serial اقدام به رجیستر نرم افزار کنید.

 



ساعت : 15:46
نویسنده : hamed

نام بازی: Batman Arkham City Harley Quinns Revenge
پلتفورم : pc
ژانر:Action
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment
مد بازی : Single Player - Multi player
حمایت توسط : Rocksteady Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
آخرین دی ال سی از سری بازی بتمن شهر آرخام هم اکنون از سایت میهن دانلود آماده دریافت است .بازی بتمن : تیمارستان آرخام یک بازی عالی بود . حالا دنباله همان بازی با نام بتمن : شهر آرخام منتشر شده است که به جرات می گویم بهترین بازی  سال گذشته بود . داستان بازی جدید چندین ماه بعد از بازی قبلی به سر می برد .

 



ساعت : 15:42
نویسنده : hamed

نام بازی: Gas Guzzlers ComBat Carnage
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade / Racing (Cars) / 3D
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : Repack by Fenixx
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Gamepires
مد بازی : Single Player - Multi Player
حمایت توسط : Gamepires
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

اکنون بازی اتومبیل رانی فوق العاده زیبا و حیرت انگیز Gas Guzzlers ComBat Carnage را برای شما کاربران فرهیخته آماده کرده ایم. در صنعت بازی های ویدئویی جایی برای بازی های مستقل وجود ندارد!! البته این عقیده تا زمانی درست بود که استودیو های مستقل اندکی در سطح جهان مشغول ساخت بازی های ویدئویی بودند، بعد از ساخت و عرضه بازی های موفق و زیبا همانند Limbo که صنعت بازی های مستقل را وارد مرحله ای جدید کرد، بازی های بسیار دیگری همانند Limbo وارد بازار بازی ها شده اند، یکی از این بازی ها که موفقیت خوبی هم کسب کرده (البته فقط از نظر سختی گیم پلی!) بازی رانندگی و چالش برانگیز Gas Guzzlers است که یکی از سخترین بازی های ساخته شده در سبک Racing محسوب می شود.

 



ساعت : 14:26
نویسنده : hamed

دیواره آتش یک سیستم یا ترکیبی از چندین سیستم است که یک سری محدودیت را بین دو یا چند شبکه اعمال می‌کند.در واقع یک دیواره آتش با محدودکردن دسترسی بین دو شبکه سعی می‌کند یکی را از دیگری محافظت کند. عموماً دیواره‌های آتش به منظور محافظت شبکه خصوصی ‌که به یک شبکه عمومی یا مشترک متصل است به کار گرفته می‌شوند. دیواره‌های آتش یک نقطه محدود کننده‌‌ را بین دو شبکه ایجاد می‌کنند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،با یکی از قدرتمندترین نرم افزار های دیوارآتش در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. Outpost Firewall Pro دیوار آتشی قدرتمند در برابر انواع تهدیدات می باشد.این دیوار آتش با بررسی دقیق و موشکافانه ی رخنه های امنیتی سیستم عامل، امنیتی چند برابر در مقابل برنامه های مخرب،جاسوس افزار ها،ویروس ها و... را ایجاد می کند.این نرم افزار با بهره مندی از تکنولوژی IDS یا سیستم کشف حملات، با بررسی میزان اطلاعات ورودی به سیستم از حملات تهدیدات اینترنتی جلوگیری می کند.از دیگر ویژگی های این دیواره آتش قدرتمند می توان به مخفی نمودن IP هنگام کار در اینترنت،جلوگیری از نفوذ ویروس های ضمیمه شده به ایمیل و... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
حفاظت از سیستم در مقابل تمامی تهدیدات اینترنتی
قابلیت مسدود کردن ip های تعریف شده
پشتیبانی از IPv6
امکان کنترل ترافیک و دسترسی به فایل های شبکه
و  بسیاری دیگر...

 



ساعت : 13:56
نویسنده : hamed

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،جدیدترین نسخه مجموعه درایور های Driverpack Solution برای هر دو نسخه 32 و 64 بیتی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این نرم افزار با شناسایی و نصب اتوماتیک درایور های سیستم عامل از بروز هرگونه مشکل در ناسازگاری درایور با سخت افزار مرتبط جلوگیری می کند.نرم افزار Driverpack Solution Tweekend Edition برای هر دو نسخه ی 32 و 64 بیتی ویندوز کاربرد دارد.این نرم افزار قابلیت شناسایی و نصب تمامی درایور های شرکت های Intel - AMD - ASUS - nVidia - GigaByte - HP- MSI - RealTek - Gigabyte - ATI - GeForce - Seagateرا دراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
شناسایی و نصب بسیار سریع درایور ها
سازگار با انواع درایور های سخت افزاری
دارا بودن درایورهای 32 بیتی و 64 بیتی
پشتیبانی از ویندوز XP و Vista و 7
و...

 

 



ساعت : 10:53
نویسنده : hamed

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Football Penalty 1.03 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست ضربات پنالتی به سمت دروازه زده و هر چه تعداد بیشتری گل بزنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

 



مجموعه ۵ وکتور با عنوان Dark Abstract Backgrounds Vector
نوشته شده در پنج شنبه 18 خرداد 1391
ساعت : 10:51
نویسنده : hamed

مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Dark Abstract Backgrounds Vector را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد. فایل ها با فرمت EPS بوده و دارای پیش نمایش JPEG می باشند.

 

 



صفحه قبل 1 ... 77 78 79 80 81 ... 88 صفحه بعد