پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 19:41
نویسنده : hamed

امروزه PDF به عنوان یکی از معروفترین و رایج ترین فرمت ها در میان کاربران استفاده بسیار زیادی را نیز دارند ، کاربران به منظور ساخت کتاب های الکترونیکی و یا اهداف دیگر از این فرمت استفاده می کنند. در این که PDF قابلیت های مهمی دارد هیچ شکی نیست ؛ قابلیت سازگاری با تمامی استانداردها در زبان نوشتاری در کنار قرار دادن تصاویر با هر فرمتی در این فرمت یکی از مهم ترین قابلیت های این ابزار را تشکیل می دهد.
برای این که کاربر بتواند از این فرمت بهره ببرد نیاز است از نرم افزارهایی استفاده کند که بتواند کار تبدیل به PDF را انجام دهد. البته ورودی های تبدیل با هم متفاوت است و نمی توان برای تبدیل فرمت اسناد متنی از نرم افزاری تبدیل تصاویر به PDF استفاده کرد ؛ به همین منظور برای این که بتوان تصاویر را به این فرمت رایج تبدیل نمود نیازمند بهره گیری از نرم افزارهای مبدل تصاویر به PDF است.
AXPDF Image to PDF Converter نام نرم افزاری است که با قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت تصاویر امکان تبدیل را به سادگی و با سرعتی مناسب به کاربر می دهد. فرمت هایی نظیر TIF, JPG, GIF, PNG, BMP, PSD, WMF, EMF, PDF, PCX, PIC در این ابزار به صورت کامل پشتیبانی خواهند شد ؛ در این که کار تبدیل تصاویر به PDF با چه کیفیتی صورت گیرد در دستان کاربر است و این که بخواهد تا چه حد کیفیت را تنظیم کند ، ولی نکته ای که مهم است ذکر این مطلب می باشد که کاربر می تواند از نهایت کیفیت موجود در تصاویر برای تبدیل و نمایش در PDF هم بهره ببرد.
نکته پایانی هم این که AXPDF Image to PDF Converter علاوه بر سازگاری مثال زدنی با Adobe Acrobat ، معروف ترین نرم افزار نمایش فرمت PDF دارد در زمان کار تبدیل هم از سرعت فوق العاده بالایی در تیدیل بهره مند خواهد بود.

 

 



ساعت : 19:37
نویسنده : hamed

SolveigMM Video Splitter همانطور که از نامش هم پیداست نرم افزایست به منظور تکه تکه کردن ویدئوهای بلند به ویدئو کلیپ های کوتاه تر. این ابزار ساده اما کارآمد با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری کار ویرایش و Cut کردن ویدئوها را به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر می سازد. تنها چند کلیک ساده نیاز است تا کاربر بتواند آنچه در مورد ویرایش ساده فیلم ها مد نظرش است انجام دهد ؛ کیفیت بسیار بالا در ذخیره سازی بسته به انتخاب کاربر با توجه به فرمت و ابعاد مختلف ویدئو باعث شده دستان کاربر برای هماهنگی خروجی ها با سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل باز باشد.
پیش نمایش از تمامی عملکردهای کاربر هم امکان بسیار مفیدی است که با استفاده از آن می توان با دقت بیشتری به ویرایش پرداخت ضمن این که در وقت هم صرفه جویی خواهد شد. SolveigMM Video Splitter با توجه به حجم مناسبی که در مقابل قابلیت ها دارد می تواند ابزاری فوق العاده کارآمد باشد ؛ پس دانلود آن را به شما کاربران پیشنهاد می کنیم.

 

 



ساعت : 19:34
نویسنده : hamed

مجموعه پیش روی شما شامل یکسری فایل وکتور فوق العاده زیبا با موضوع برچسب عاشقانه می باشد. کلیه فایلهای در دو فرمت EPS و AI جهت استفاده شما دوستان عزیز ارائه شده است. کلیه تصاویر دارای قابلیت ویرایش هستند و شما می توانید آنها را به صورت سفارشی برای امور مختلف خود آماده کنید. با ما همیشه منتظر بهترین ها باشید.




ساعت : 19:30
نویسنده : hamed

امروزه حتی با توجه به این که معمولا حتی کاربران خانگی هم ترجیح می دهند از سخت افزارهای قدرتمندی استفاده کنند و در بیشتر اوقات هم سخت افزار آنقدر قدرتمند هست که بتواند به سادگی سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی را به راحتی پردازش کرده و پاسخگوی مسائل مختلف آن باشد، بازهم استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی می تواند نقش مهمی در افزایش کارآیی و در حقیقت بهره گیری از نهایت قدرت سخت افزار را ایفا کند. این دسته نرم افزارها قادرند تا با بهینه سازی قسمت های مختلف سیستم عامل و هسته های مرکزی آن کاربران را کمک کنند تا بالاترین کارآیی را از سیستم خود تجربه کنند. در میان نرم افزارهای موجود نرم افزاری به نام Advanced System Optimizer قادر است با با قابلیت های فراوان سیستم را در بهترین شرایط ممکن به کاربر هدیه دهد. تنها یک کلیک ساده کافیست تا تمامی کارهای بهینه سازی در گوشه و کنار سیستم عامل به صورت خودکار انجام پذیرد. به راحتی می توان با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل های اضافی در بخش های مختلف هارد دیسک که به مرور زمان و در اثر استفاده از نرم افزارها و سیستم عامل ایجاد می شوند را حذف کرد تا به این ترتیب سرعت دسترسی به فایل ها افزایش یابد. نرم افزار Advanced System Optimizer قادر است تا با اسکن نسخه های جدید از درایورها سخت افزارها را هماهنگ تر با سیستم عامل سازد. پاکسازی فایل های رجیستری اضافی و تعمیر انواع error ها در آن ها بخش دیگری از امکانات این نرم افزار محسوب می شود ضمن آن که می توان انتظار داشت رجیستری که یکی از هسته های اصلی سیستم عامل ویندوز است همیشه در بهترین شرایط از نظر کارآیی قرار داشته باشد. این موارد بخشی از قابلیت هایی است که در این نرم افزار گنجانده شده است، قابلیت هایی نظیر پاک کردن نرم افزارهای کاربردی، حذف فایل های که به دلایل مختلف قابل حذف نیستند، بهینه سازی حافظه رم و مواردی دیگر که تنها می توان با دریافت و استفاده از نرم افزار به تمامی آن ها دست یافت.

 



ساعت : 19:27
نویسنده : hamed

این مجموعه شامل 5 تصویر فوق العاده از زمین به صورت مینیاتوری و فوق العاده زیباست. این تصاویر می تواند گویای بسیاری از حرف ها باشد. پیشرفت علم و تکنولوژی از یکسو و از بین رفتن طبیعت و زیبائی آن از سوی دیگر. ساختمانهای سر به فلک کشیده و شهرهای بزرگ و بیماریها و حسرت هایی که به دل انسان ها مانده. کلیه تصاویر با فرمت JPEG و با کیفیت 300DPI ارائه شده اند.
دانلود این مجموعه زیبا را از دست ندهید.

 



ساعت : 19:22
نویسنده : hamed

با نرم افزار My 3D Fish آکواریوم پر از ماهی های رنگارنگ سه بعدی و گیاهان دریایی را به موبایل خود ببرید. در لایو والپیپر ماهی های سه بعدی شما میتوانید از ماهی های رنگی مختلف، پس زمینه های رنگارنگ، گیاهان دریایی مختلف و تزئینات گوناگون به انتخاب خودتان استفاده نمایید. این نرم افزار بسیار جذاب قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندرویدی نسخه 2.1 به بالا می باشد.

 



ساعت : 19:19
نویسنده : hamed

یکی از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارهای دانلود فایل از اینترنت یا به اصطلاح Download Manager که سال هاست به کاربران کمک می کند تا با سرعت بالاتری از اینترنت فایل های مورد نیاز را دانلود کنند Download Accelerator Plus یا به اختصار DAP نام دارد. نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و سریع که دانلود فایل ها را بسیار آسان می کند و به سبب قابلیت هایی که دارد امروزه میلیون ها کاربر را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.
افزایش سرعت اینترنت در دانلود فایل ها مهم ترین و کلیدی ترین قابلیتی است که در این ابزار در همان نگاه اول به چشم می خورد. واسط گرافیکی نرم افزار هم به کاربران کمک می کند تا در محیطی جذاب تر به انتخاب گزینه های مورد نظر بپردازند. نسخه ی جدید نرم افزار که به تازگی هم ارائه شده قابلیت های متعدد جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد ؛ دانلود و تبدیل مستقیم ویدئوها از اینترنت که به سرعت کارکرد کاربران هم کمک زیادی می کند از جمله این امکانات جدید است. هماهنگی با آخرین نسخه از مرورگرهای رایج دنیا ، سازگاری با انواع پروتکل ها و استانداردهای رایج ، پیش نمایش از فیلم های در حال دانلود و مشاهده محتویات فایل های ZIP هم از دیگر قابلیت هایی هستند که DAP به کاربرانش ارائه می دهد. نسخه ی جدید امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد به همین خاطر پیشنهاد می کنیم حتما این دانلود منیجر حرفه ای را مورد آزمایش قرار دهید.

 



ساعت : 19:11
نویسنده : hamed

مجموع 8 تصویر وکتور فوق العاده زیبا با موضوع پسرهای کارتونی خنده دار یا همان Funny Cartoon Boys هدیه ما در این پست به شما دوستان عزیز است. کلیه فایلها با فرمت اصلی EPS می باشد.
امید است مورد رضایت شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد.

 



ساعت : 20:52
نویسنده : hamed

بوسیله نرم افزار Yahoo! Mail قادر خواهید بود به تمام ایمیل های یاهوی خود دسترسی داشته باشید، ایمیل ها را بخوانید و ایمیل بفرستید.

 



دانلود Miracles v1.0.0.32 - بازی معجزه
نوشته شده در شنبه 20 خرداد 1391
ساعت : 20:48
نویسنده : hamed

در بازی Miracles یک فرد شعبده باز را خواهید داشت که می خواهد ارزش معجزات خود را اثبات کند و تمام آرزوهایی که مردم زمین در سر دارند را به واقعیت تبدیل کند تا شادی را به آن ها هدیه دهد. Miracles یک بازی سرگرم کننده است که محیط گرافیکی زبیایی نیز برای آن طراحی شده است. حال این شعبده باز به دنبال جانشینی برای خود است و رقابتی را تعیین نموده تا برنده آن را برای جانشینی انتخاب کند. شما برای برنده شدن در این رقابت باید به سرزمین های دوری مسافرت کنید و آروزهای دیگران را از فکرشان فهمیده و به واقعیت تبدیل کنید.

ویژگی های بازی Miracles:
- گرافیگ زیبا
- پیروی از خط داستانی
- گیم پلی عالی
- و ...

 



صفحه قبل 1 ... 75 76 77 78 79 ... 88 صفحه بعد