پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 11:44
نویسنده : hamed

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگ های مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و ... از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

 

 



ساعت : 11:39
نویسنده : hamed

در حال حاضر اغلب کارت های صوتی کامپیوترهای خانگی به صورت Onboard بر روی مادربورد قرار داداه شده است و یکی از تراشه هایی که در این زمینه بسیار شناخته شده است Raeltek می باشد. Realtek High Definition Audio بسته نرم افزاری است که از آن جهت نصب و یا ارتقای درایور کارت صدا Raeltek استفاده می کنند.
Realtek High Definition Audio با استانداردهای UAA (Universal Audio Architecture) مایکروسافت سازگار است و 10 کانال DAC را فراهم نموده که به طور همزمان از باند 7.1 به علاوه کانال مستقل خروجی صدا استریو (چند جریان) از طریق خروجی استریو پانل جلو پشتیبانی می کند. این نسخه کیفیت صدای خروجی را افزایش داده و امکانات مختلفی برای mixing، mute و کنترل صدای رایانه های شخصی فراهم می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Realtek High Definition Audio:

- افزایش کیفیت صدای خروجی


- سازگار با Direct Sound 3D


- ا

مک

ان قرار دادن اکولایزرهای مختلف


- پشتیبانی از باند 7.1 کانال


- درایور کارت صدا برای

ویندوز

7


-  کیفیت HD در خروجی


- دارای Microphone Acoustic Echo Cancellation (AEC), Noise Suppression (NS), و Beam Forming (BF)


- تشخیص اتوماتیک فیش ورودی


- و ...

 



دانلود نرم افزار موبایل مترو تهران
نوشته شده در دو شنبه 22 خرداد 1391
ساعت : 11:36
نویسنده : hamed

با برنامه مترو، برای سفرهای درون شهری خود با مترو بهترین و سریعترین مسیر را انتخاب کنید. کافی‌ است با وارد کردن ایستگاه مبداء و مقصد، یک سفر جدید تعریف کنید تا برنامه علاوه بر نشان دادن بهترین مسیر، به شما بگوید قطار بعدی چه زمانی وارد ایستگاه می‌شود و تا مقصدتان چند بار و در کدام ایستگاه‌ها باید خط عوض کنید.


البته برنامه قابلیت تعریف کردن چندین سفر همزمان را هم دارد و برای راحتی کار کردن با آن، رنگ و شمارهٔ خطِ ایستگاه‌های مسیر پیشنهادی در کنار آن‌ها نمایش داده می‌شود و زمان حرکت تک‌تک قطارها از ایستگاه مبداء برای شما نشان داده می‌شود. ایستگاهی که با دو رنگ نمایش داده شده باشد، جایی است که باید خط متروی خود را عوض کنید.


این برنامه آنلاین است.

 



بازی سرگرم کننده و مهیج Bang Bang Racing
نوشته شده در دو شنبه 22 خرداد 1391
ساعت : 11:34
نویسنده : hamed

 

 

– خود را برای مسابقه ای مهیج و سراسر هیحان آماده کنید . در بازی علاوه بر سرعت ، می بایست مهارت کنترل ماشین را نیز داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف بازی اول شوید . بازی با یک سیستم کنترل جذاب و همچنین آهنگ های متنوع ، می تواند لذتی بی پایان را برای شما به ارمغان بیاورد . با استفاده از مخروط ها، لاستیک ها و بشکه های منفجر شونده میتوانید سایر رقبای خود را از نابود کنید تا شانس شما برای قهرمانی بیشتر شود . همچنین می توانید با استفاده از راه های میانبر سریعتر به نقطه ی پایان برسید . ۲۰ اتومبیل مختلف در ۴ کلاس متفاوت با هشت رنگ متنوع ، بازی کردن به صورت چند نفره ، راه های متنوع در شرایط آب و هوایی متفاوت و … از سایر ویژگی های این بازی مهیج می باشند .

تصاویری از محیط بازی:

Bang Bang Racing S2 smal بازي سرگرم كننده و مهيج Bang Bang Racing Bang Bang Racing S1 smal بازي سرگرم كننده و مهيج Bang Bang Racing

Bang Bang Racing S4 smal بازي سرگرم كننده و مهيج Bang Bang Racing Bang Bang Racing S3 smal بازي سرگرم كننده و مهيج Bang Bang Racing

 

 

 



ساعت : 11:33
نویسنده : hamed

نام مستند : National Geographic – Japan's Wild Secrets

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۵۸۷ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : ژاپن ، کشوری پیشرفته با آسمان خراش های سربه فلک کشیده که به آخرین تکنولوژزی های روز تجهیز می باشد . این کشور با فوران های آتشفشانی به وجود آمده است که دارای ۶۸۵۲ جزیره منحصر به فرد نیز می باشد . از نظر زیست محیطی محل زندگی انواع میمون ها ، خرس های قهوه ای ، راگون و بسیاری دیگر از موجودات می باشد که با این مستند به طبیعت ژاپن سفر خواهید کرد …

 

 

caution مستند رازهاي حيات وحش ژاپن Japans Wild Secrets 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 



ساعت : 11:32
نویسنده : hamed

جاوااسکریپت زبانی است که توسط NetScape تولید شده است. این زبان، زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده است.علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(C++) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای سهولت یادگیری در نظر گرفته شده است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch و … در این زبان هم یافت می‌گردند.این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد.به علت این قابلیت زبان جاوااسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. این ویدئوهای آموزش توسط Tutsplus عرضه شده اند و مبانی حرفه ای جاوا اسکریپت را به شما آموزش می دهند که مدت زمان آن ها بیش از ۳ ساعت است .

 

 



ساعت : 11:30
نویسنده : hamed

– در این بازی فکری ، دوقلوها گم شده اند و شما می بایست با یافتن اشیای مخفی و همچنین حل معماهای بازی ، آن ها را پیدا کنید . تنها نشانه ی باقی مانده از آن ها یک گردنبد و یک آدرس باتلاق است . پس هتل را رها کنید و به دنبال یافتن سرنخ های بیشتر باشید . این نسخه Collector's Edition می باشد که دارای برخی چیزی های اضافه نسبت به نسخه ی معمولی است .

 

 

 

 



ساعت : 11:26
نویسنده : hamed

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است، برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

 



ساعت : 11:24
نویسنده : hamed

عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:
- موبایل با كیف پول فرق دارد
- افسردگی و وبگردی‌های متفاوت
- تغییردهنده DNS پایان جهان نیست
- مدیریت بهینه تب‌ها
- راهنمایی سریع
- ماه پشت ابر نمی‌ماند
- راحت بنویسید، سریع منتشر كنید
- اینترنت در موبایل
- نسل جدید سخت افزار با لامپ های خلأ
- وقت استراحت در فناوری
- بازی، مکس پین 3
- بازی، زندگی به روایت درخت
- چرا بستنی اندروید از شیرینی زنجبیلی آن خوشمزه‌تر است؟
- ذخیره‌سازی در ابرها
- پشتیبان‌گیری خودكار در فتوشاپ
- کارکردن با ListView در اندروید
- آسان‌ترین راه تعامل تلویزیون و رایانه
- ترفند: سطح متوسط، آلبوم‌ عكس با پاورپوینت
- ترفند: سطح متوسط، صورتت را نشان بده
- ترفند: سطح حرفه‌ای، آشكارسازی ستاره‌ها
- و ...

 



ساعت : 19:44
نویسنده : hamed

Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از افزونه ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری علاوه بر استفاده در رایانه شخصی خود بتوانید در گوشی های موبایل خود نیز با سرعت بسیار بالا به مرور وب بپردازند. این نرم افزار بسیار جذاب قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندرویدی نسخه 2.0 به بالا می باشد.

 

 



صفحه قبل 1 ... 74 75 76 77 78 ... 88 صفحه بعد