پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 18:24
نویسنده : hamed

نرم افزارهای زیادی را در آسان دانلود تا به حال معرفی کرده ایم که با استفاده از آن ها می توان آلبوم های دیجیتالی جذابی را با کنار هم قرار دادن تصاویر و موزیک ها پدید آورد تا برای مدت طولانی خاطرات را ثبت و ضبط نمایند. Aneesoft 3D Flash Gallery یکی از جدیدترین نرم افزارهای موجود در این زمینه است که با دارا بودن قابلیت های متفاوت می توان گالری های زیبایی را خلق کرد ؛ بدون این که نیاز باشد آموزش خاصی دیده شود آلبوم های سه بعدی را پدید آورد که کیفیت در آن ها حرف اول و آخر را می زند. این نرم افزار کارآمد با پشتیبانی از انواع Object ها برای قرار دادن در گالری ها و همچنین داشتن مجموعه از طرح های آماده برای ایده برداری دستان کاربر را برای انتخاب طرح مورد نظر برای طراحی آلبوم های کاملا سه بعدی باز می گذارد. وجود افکت های مختلف ، طراحی به صورت Wizard در سه مرحله کلی ، تغییر قسمت های مختلف یک گالری نظیر موزیک و پس زمینه ، اضافه کردن متن به تصاویر ، کیفیت بالا در خروجی ها از جمله مهم ترین قابلیت هایی هستند که در نرم افزار Aneesoft 3D Flash Gallery  به چشم می خورند. نسخه جدید و کامل این ابزار به تازگی ارائه شده است ؛ پیشنهاد می کنیم برای تجربه ای متفاوت در ساخت گالری ها حتما این ابزار را مورد بررسی و آزمایش قرار دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aneesoft 3D Flash Gallery:
- ساخت گالری های سه بعدی در سه مرحله
- ویرایش تصاویر با امکانات نسبتا ساده
- اضافه کردن Title و متن به تصاویر
- استفاده از Drag & Drop در نرم افزار برای ساده تر شدن کار
- مدیریت ساده تصاویر با امکانات مختلف
- استفاده از 40 طرح آماده کاملا سه بعدی
- امکان انتخاب پس زمینه و رنگ دلخواه و ویرایش قسمت های مختلف
- قابلیت بهره گیری از افکت های مختلف در طراحی گالری
- امکان قرار دادن موزیک به عنوان پس زمینه
- ذخیره سازی با فرمت های مختلف
- قابلیت تولید خروجی برای صفحات وب
- امکان ساخت اسکرین سیور
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ساعت : 18:21
نویسنده : hamed

شما در بازی Nanosaur 2 در نقش یک دایناسور پرنده مجهز به انواع تجهیزات و سلاح رو بازی می کنید. وظیفه شما در نقش اژدها در درجه اول محافظت از تخم های پرنده و نجات هم نوعان خود از خطر انقراض می باشد که در طی بازی با خطرات و تهدیدهای بسیاری روبرو می شوید. این بازی اعتیاد آور قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندرویدی نسخه 2.2 به بالا می باشد.

 



ساعت : 18:17
نویسنده : hamed

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player Final:
- ActionScript 3.0 : نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپت
- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد
- Increased performance : افزايش كارايي و بازده نرم افزار
- Enhanced security : افزايش ميزان امنيت
- Display API : نمايش توابع API
- File upload/download : آپلود و دانلود فايلها
- Enhanced expressiveness :  بيانگري بيشتر اين نسخه
- External API : توابع API خروجي
- Asynchronous communication model : مدل ارتباطي ناهمگام
- نصب راحت تر و فراگير تر
- پشتيباني Input Method Editor يا IME
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 



ساعت : 17:13
نویسنده : hamed

کمتر کاربری پیدا می شود که با فرمت بسیار معروف در زمینه کتاب ها و سندهای الکترونیکی یعنی پی دی اف آشنایی نداشته باشد. شکی در این مطلب نیست که این فرمت تبدیل به یک فرمت جهانی شده و تمام دنیا پی دی اف  را به عنوان فرمتی پیشرو در زمینه جابه جایی و مدیریت اسناد الکترونیکی خود پذیرفته اند.پی دی اف به دلایل متعدد است که توانسته اینقدر محبوب باشد و جای خود را به عنوان اولین انتخاب کاربران پیدا کند. پی دی اف مثل فرمت DOC و یا خیلی از فرمت های رایج دیگر نیست که به آسانی ساخته شود و یا حتی ویرایش گردد. برای ساخت آن باید حتما مراحلی را طی کرد . یکی از راه های ساختن اسناد با فرمت پی دی اف نصب نرم افزارهایی است که از طریق ساخت پرینتر مجازی قادرند تا فرمت های دیگر نظیر DOC را به PDF تبدیل کنند. انتخاب یک نرم افزار کامل در این زمان بسیار سخت است چراکه در هر زمینه ای با توجه به پیشرفت دنیای رایانه و نرم افزار ده ها و حتی صدها نرم افزار معروف وجود دارد و در زمینه مدیریت و ساخت فرمت پی دی اف هم به همین صورت است. معروف ترین ابزار در این زمینه محصول کمپانی قدرتمند Adobe یعنی Adobe Acrobat می باشد. مهم ترین مشکلی که در این نرم افزار برای بعضی از رایانه گریبانگیر کاربران می شود حجم بالایی است که این نرم افزار از حافظه و هارد دیسک سیستم اشغال می کند . برای مثال نسخه 10 از این نرم افزار برای نصب کامل حدود 2 گیگابایت فضا لازم دارد و در زمان اجرا هم فضای نسبتا زیادی از حافظه یا رم سیستم را اشغال می کند. نرم افزاری موجود است که می تواند تمامی کارهایی را که Adobe Acrobat انجام می دهد را بر عهده گیرد اما با سرعتی بسیار بالاتر و به گفته شرکت سازنده سرعتی برابر با 300% بیشتر از Adobe Acrobat که مطمئنا سرعتی قابل توجه برای کاربران خواهد بود. این نرم افزار Nitro PDF Professional نام دارد که به تازگی نسخه ای جدید از آن ارائه شده است. مهم ترین خصوصیات که از این نرم افزار می توان ذکر کرد این است که Nitro PDF Professional هم با ساخت پرینتری مجازی اقدام به تبدیل تعداد زیادی از فرمت ها به PDF می کند . قادر است مجموعه ای از اسناد پی دی اف را Combine کند. فایل ها را مورد ویرایش قرار دهد. از نظر امنیتی برروی اسناد پسورد گذارد. اقدام به تبدیل فرمت پی دی اف به فرمت های دیگر کند و در آخر هم مهم ترین بارزه ی آن هم که نمایش اسناد با سرعتی بسیار بالا است. برای این که بتوانید اسناد با بهترین کیفیت را از  300 فرمت به پی دی اف با بالاترین سرعت تبدیل کنید . و بتوانید اقدام به ویرایش و چاپ اسناد نمائید ما Nitro PDF Professional را به شما پیشنهاد می دهیم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nitro PDF Professional:
- بهترین نرم افزار برای تبدیل فایلهای متنی فارسی به PDF
- نمایش با بالاترین سرعت و امکان ویرایش اسناد پی دی اف
- قابلیت تبدیل از 300 فرمت مختلف به پی دی اف
- قابلیت تبدیل اسناد به فرمت های دیگر نظیر عکس و فرمت DOC
- محیط کاربری مناسب و کاربر پسند
- قابلیت اسکن متن ها توسط اسکنر و تبدیل آن به پی دی اف
- تبدیل با یک کلیک از نرم افزار های مجموعه آفیس
- قابلیت Combine کردن تعدادی سند پی دی اف
- گذاردن پسورد برای امنیت بیشتر برروی اسناد
- تکه تکه کردن اسناد و قابلیت چاپ اسناد
- قرار دادن سر صفحه و پاصفحه و همچنین Watermark برای جلوگیری از کپی رایت
- به اشتراک گذاری اسناد پی دی اف
- قابلیت انجام اعمال نقاشی برروی اسناد
- تغییر در رنگ و نور اسناد پی دی اف
- قابلیت اعمال تغییرات در تصاویر موجود در اسناد نظیر پاک کردن، تغییر اندازه، چرخش، جابه جایی و ...
- خارج کردن متن ها و یا تصاویر از اسناد به صورت جداگانه
- سازگاری با تمام نسخه های آفیس
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 



ساعت : 17:9
نویسنده : hamed

نرم افزار iQuran یکی از کامل ترین نرم افزارهای قرآنی برای اندروید می باشد که علاوه بر تلاوت صوتی آیات قرآن را با صدای چندین قاری مطرح همانند الشیخ مشاری بن راشد العفاسی، الشیخ سعد الغامدی، الشیخ محمود خلیل الحصری، الشیخ عبدالباسط عبدالصمد، الشیخ ابوبکر الشاطری، استاد احمد سعود به همراه و تفسیر قرآن به بیش از 30 زبان همچون فارسی ( آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی)، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اندونزیایی، اسپانیایی، ترکی، روسی، بوسنیایی، اردو، ایتالیایی، هلندی، آلبانیایی، رومانیایی، ژاپنی، بنگلادشی، آذربایجان، چینی، بلغاری، هندی، کره ای، چک، سوئدی، تایلندی، لهستانی، پرتغالی و نروژی می باشد که امکان تکرار قرائت آیات، اضافه کردن سوره ها به علاقه مندی ها، زوم، جستجوگر قوی و کنترل های حرکتی عالی از جمله ویژگی های این نرم افزار فوق العاده است. این نرم افزار بسیار جذاب قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندرویدی نسخه 1.6 به بالا می باشد.

 

 



ساعت : 17:7
نویسنده : hamed

مگر یک کاربر از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر چه انتظاری دارد؟ معمولا همه کاربران از این دسته نرم افزار ها انتظار دارند تا بدون کاهش کارآیی سیستم ، با بهترین کیفیت ممکن و با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری فایل های مالتی مدیا آن ها را به حرکت درآورد. نرم افزاری با نام AllPlayer وجود دارد. این نرم افزار با حجمی بسیار اندک بهترین کارآیی را برای کاربران هدیه می دهد. در واقع یک پلیر است با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت ها. فرمت های MKV, DivX, Xvid, Flash, QuickTime, DVD, MP3, FLAC معمولا فرمت هایی هستند که کاربران از آن ها استفاده می کنند. AllPlayer این فرمت ها را به طور کامل پشتیبانی می کند.
اما خوب این قابلیت ها را بسیاری از نرم افزارهای دیگر هم دارند. این نر م افزار به صورت کاملا رایگان عرضه می شود. قابلیت هایی دیگر هم دارد که شاید در نرم افزار دیگری سراغ نداشته باشیم. یکی از آن ها به روزرسانی سریع نرم افزار است . یکی دیگر از این خصوصیات که شاید بسیاری از ما با آن روبه رو شده باشیم مشکلی است که در بعضی از فایل های مالتی مدیا با فرمت AVI  به وجود آمده باشد. این مشکل معمولا از دانلود فایل ها از سایت های تورنت پدیدمی آید. AllPlayer این مشکل را رفع کرده و قابلیت پخش این فایل ها را به کاربر می دهد. قادر است بهترین عکس ها را از لحظات فیلم بگیرد و آن ها را ذخیره کند. این ابزار همچنین قادر است تا فیلم ها را به فرمت های رایج AVI و DivX تبدیل نماید. پوسته های مختلف برنامه که همراه این برنامه نصب میشود هم یکی دیگر از خصوصیات این ابزارکوچک به شمار می رود. برای این که ابزاری کوچک با قابلیت های بزرگ داشته باشید ما آخرین نسخه از AllPlayer‌ را به شما پیشنهاد می کنیم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ALLPlayer:
- حجم بسیار پائین نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- محیط کاربری بسیار زیبا و حذاب در عین سادگی
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج
- پخش دی وی دی ها با بهترین کیفیت ممکن
- به روز رسانی آنلاین و بسیار سریع نرم افزار
- پوسته های متعدد و زیبا
- قابلیت تبدیل فایل ها به فرمت AVI و DivX
- قابلیت جست و جو برای زیرنویس ها
- قابلیت قرار دادن زیر نویس برای فیلم
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا
- قابلیت نمایش به صورت Full Screen
- تعمیر فیلم ها با فرمت AVI
- عکس گرفتن از فیلم با کیفتی مناسب
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 



ساعت : 17:5
نویسنده : hamed

یکی از جذاب ترین و بهترین بازی های شبیه سازی شده یورو ۲۰۱۲ را می توان بازی سه بعدی Striker Soccer Euro Cup برشمرد که میتوانید از بین ۱۶ تیم اروپایی ارائه شده در این بازی تیم محبوب خود را انتخاب و پس از غلبه بر رقبای سر سخت خود به جام قهرمانی دست یابید. در این بازی شما به صورت یک مربی حرفه ای باید با مدیریت خود و انتخاب صحیح بازیکنان و به کارگیری تکنیکهای دقیق تیم خود را به صدر جدول بکشانید. این بازی به دو حالت بازی دوستانه و بازی های کاپ یورو طراحی شده است و می توانید درجه سختی بازی را خودتان انتخاب نمایید. بازی قابل نصب بر روی موبایل و تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید ۲٫0 و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

 

 



ساعت : 17:3
نویسنده : hamed

Adobe Flash Player

یک کلاینت با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. آخرین ورژن فلش پلیر را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 


 

 



ساعت : 17:0
نویسنده : hamed

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

password مجموعه 65 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HDرمز فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 65 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD لینک دانلود – 108 مگابایت

 




ساعت : 16:57
نویسنده : hamed

نرم افزاري كه اين بار قصد معرفي آن را داريم شايد براي هر كاربري مورد نياز باشد ، چه آنان كه به صورت حرفه اي با رايانه سر و كار دارند و چه آن هايي كه تنها دقايقي از وقت خود را به رايانه و كار با آن اختصاص مي دهند ؛ اين نرم افزار ابزاريست كه مي توان در آن اطلاعات شخصي دوستان اعم از آدرس ، تلفن و بسياري موارد ديگر را يادداشت كرد تا در مواقع مورد نياز به سادگي به آن ها دست يافت. Efficient Address Book نام نرم افزاري بسيار ساده و كم حجم است كه مي توان با استفاده از آن بانك اطلاعات بسيار جامعي از داده هاي مورد نياز را تهيه و ذخيره سازي نمود.
عدم محدوديت براي تعداد افرادي كه اطلاعات آن ها ثبت مي شود ، وجود فيلدهاي متعدد كه مي توان با استفاده از آن ها تمامي اطلاعات مورد نياز در مورد يك  فرد را ذخيره نمود ، جست و جوي ساده و آسان در ميان نام هاي ذخيره شده و موارد بسياري ديگر كه مطمئنا همه ما مي توانيم از آن ها استفاده كنيم. قابليت هاي جالب ديگري هم در نرم افزار نهفته است. براي مثال مي توان پس از ذخيره سازي نام افراد و ورود تاريخ تولد آن ها نرم افزار را طوري تنظيم كرد كه در همان روز به كاربر پيغام دهد.  واسط كاربري جذاب نرم افزار هم كه شبيه مجموعه آفيس است نقش زيادي در استفاده آسان از نرم افزار دارد. Efficient Address Book با نرم افزارهاي متعدد ديگري هم نظير Microsoft Word سازگاري دارد و مي تواند بسياري از كارها را به همراه اين نرم افزار انجام دهد. اين ابزار ارزش آزمايش حتي براي يك بار را نيز خواهد داشت.
قابليت هاي كليدي نرم افزار Efficient Address Book:
- عدم وجود محدوديت در تعداد نام هاي ذخيره شونده
- استفاده بسيار آسان از نرم افزار
- حجم مناسب نرم افزار با توجه به قابليت ها
- فيلدهاي متعدد در هنگام دادن اطلاعات
- جست و جوي آسان ميان نام ها
- پشتيباني كامل از زبان فارسي و همچنين امكان استفاده از منوهاي فارسي
- قابليت با خبر نمودن تاريخ تولد افرادي كه در ليست ذخيره شده اند
- امكان تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات
- واسط كاربري جذاب نرم افزار
- 8 پوسته زيبا نهفته در نرم افزار
- قابليت قرار دادن عكس نام ها در كنار اطلاعات شخصي آن ها
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

 



صفحه قبل 1 ... 73 74 75 76 77 ... 88 صفحه بعد