پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 12:32
نویسنده : hamed

دانلود کلیک شماره 431 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جمعناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:
- باریک ترین نمایشگر گوشی هوشمند
-  آشتی دوباره غول ها
- دسته پلی استیشن جدید خاموش نمی شود - وابستگی تان به برنامک ها چقدر است؟
- مانیتوری برای دیدن فیلم های 35 میلی متری
- از 5 سالگی آی تیونز تا کاهش تولید اپل
- 2 مرداد، سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران
- نامه ای طولانی برای لغو محدودیت های ایکس باکس وان
- 41 مگا پیکسل با کیفیت
- تبلت جدید گوگل
- ایمیل ملی در بوته نقد
- فراتر از یک میکروفن ساده
- عینک گوگل زیر ذره بین پزشکى
- بهترین پخش کننده ویدئوها در اندروید
- می دانم کجا هستی
- بازی، بازگشت هفت تیرکش
- بازی، ضد قهرمان نفله
- حراج در مایکروسافت
- بازکردن لینک های گوگلی
- یادآوری فراموش شدنی ها
- مدیریت تورنت ها

 



ساعت : 12:31
نویسنده : hamed
دانلود Facebook - نرم افزار موبایل شبکه اجتماعی فیس بوک

این بار قصد داریم تا برنامه ای برای اتصال به شبکه face book را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با نرم افزار Facebook می توانید در هر کجا که اراده کنید به شبکه جهانی و محبوب فیس بوک وارد شوید و با دوستان خود گپ و گفت و گو کنید. این نرم افزار امکانات قابل توجهی همچون مشاهده استاتوس ها،‌ قابلیت اشتراک گذاری فایل های ویدئویی، صوتی و متنی،‌ خواندن نظرهای دیگران درباره استاتوس ها و همچنین اجرای بازی های آنلاین را در خود جای داده است و همین ویژگی هاست که باعث شده این نرم افزار طرفداران زیادی پیدا کند.

 



ساعت : 12:29
نویسنده : hamed

دانلود Backspin Billiards Deluxe Pool - بازی بیلیارد حرفه ای سه بعدی

 

یک بازی سه بعدی واقعا زیبا با گرافیک واقعی که شما را ساعتها سرگرم می كند. بازی بیلیارد شما می توانید در دو حالت رقابت و تمرینی بازی کنید. در حالت تمرینی آن هیچ قانونی وجود ندارد و شما می توانید به هر شکل و از هر طرف که می خواهید به توپ ضربه بزنید. تمرین هم برای آشنا شدن با بازی و هم برای کسانی که در زاویه گیری برای ضربه زدن به توپ مشکل دارند بسیار مهم است. این بازی بیلیارد شامل مراحل  game 9-ball, 8-ball, Euro 8-ball, Cutthroat, 3-ball, Golf14.1 Continuous, Trick Shots می باشد كه شما میتوانید به صورت انتخابی هر كدام از بازی ها را انجام دهید. قابلیت بسیار مهم این بازی كه این بازی بسیار زیبا را از رقبای خود متمایز میكند این است كه شما با نشانه گیری توپ مورد نظر مسیر حركت توپ به شما نشان میدهد تا افراد غیر حرفه ای بتوانند به آسانی از این بازی لذت ببرند. در انتخاب  بازیهای 8-ball و 9-ball شما می توانید با کامپیوتر و یا اشخاص دیگر بازی کنید. کامپیوتر شامل چندین سطح سختی می باشد با تعیین هر کدام می توانید خود را برای مبارزات سخت آماده کنید.شما همچنین حالت 8-ball و 9-ball را در حالت رقابتی آن نیز دارید. در رقابت 8-ball شما باید 14 توپ زرد و در آخر توپ شماره 8 را در کوتاهترین زمان ممکن به گل برسانید. اگر مرتکب خطایی در بازی شوید 15 ثانیه جریمه شده و توپ دست حریف می ماند. رقابت 9-ball نیز مانند 8-ball می باشد اما با این تفاوت که باید به ترتیب شماره توپ ها را به گل برسانید. شما در این بازی حرفه ای میتوانید رنگ محیط بازی را عوض كنید توپهای بازی خود را به سلیقه خود انتخاب كنید و یا اینكه چوب بیلیارد خود را تعویض كنید. این بازی به شما امكان میدهد كه بازی بیلیارد را به صورت حرفه یاد بگیرید و از قوانین این بازی به صورت یك راهنمای جامع و كامل استفاده كنید.

 



ساعت : 12:28
نویسنده : hamed

دانلود The Enchanted Kingdom Elisas Adventure - بازی فکری و معماییبازي ها در اوقات فراغت مي توانند بسيار سرگرم كننده باشند مخصوصا كه اگر يك بازي به صورت جذاب و فكري طراحي شده باشد و حداقل بتواند مدت زماني فكر را درگير خود كند. The Enchanted Kingdom Elisas Adventure نام يك بازي ساده اما فوق العاده جذاب است كه در آن بازي كننده بايد به دخترك كمك كند تا با رمزگشايي به هدف نهايي خود يعني تاج مورد نظر دست پيدا كند. اين بازي كه به نظر ساده مي رسد از گرافيك مناسبي هم بهره مي برد اما نكته مهم اينجاست كه كاربر هرچند در نگاه اول بازي را ساده و آسان مي بيند اما پس از گذشت چند مرحله متوجه دشواري هاي بازي و دقت نظري كه براي بازي لازم است خواهد شد. مراحل طوري طراحي شده اند كه بايد در ميان اتاق هاي فراوان كاربر به دنبال آنچه در گوشه و كنارهاي اتاق پخش شده اند را پيدا كرده و با كليك برروي آن ها به مراحل بعدي قدم گذارد. موزيك هاي هماهنگ با بازي و تنها استفاده از ماوس براي انجام اين بازي از جمله مهم ترين خصوصيات The Enchanted Kingdom Elisas Adventure برشمرده مي شود. اين بازي به دليل ساده بودن براي همه سنين مناسب بوده و كودكان هم مي توانند اين بازي را انجام دهند ؛ البته مراحل مختلف ديگري هم در بازي وجود دارد ، يعني هميشه لازم نيست كاربر به دنبال اجسام گمشده باشد ؛ گاهي هم لازم است با تركيب رنگ ها به آنچه بازي به آن نياز دارد پي برده و مراحل را طي كند. به طور كلي طرح بازي فوق العاده سرگرم كننده بوده و مي تواند براي لحظات طولاني اوقات فراغت كاربران را بگذراند.

 



ساعت : 12:24
نویسنده : hamed

دانلود MAGIX Movies on DVD v8.0.2.0 - نرم افزار حرفه ای ساخت دی وی دی فیلمامروزه با پیشرفت تکنولوژی های مختلف در عرصه رایانه ها و مخصوصا صوت و تصویر و افزایش سطح دسترسی افراد به انواع سیستم های چند رسانه ای دیجیتالی و با پیشرفت ابزارهای مختلفی که برای ذخیره اطلاعات وجود دارد ، همه می توانند تا حدودی با این گونه وسایل سخت افزاری و نرم افزار آشنا باشند. سال هاست که دی وی دی ها توانسته اند به عنوان یکی از رایج ترین حافظه های سبک و قابل حمل خود را مطرح سازند تا کاربران بتوانند به وسیله این لوح های چند گرمی هزاران مگابایت اطلاعات را به شکل های مختلف نگهداری کنند ، با توجه به این که امروزه بسیاری از خانواده ها دوربین های مختلف فیلمبرداری دیجیتالی را در اختیار دارند و یا با کارت های TV اقدام به ضبط لحظه های مختلف فیلم ها را می نمایند.
استفاده از دی وی دی ها برای ذخیره این گونه فایل های مالتی مدیا با توجه به قابلیت هایی که دارد بیشتر حس می شوند. هارد دیسک ها بیشتر در معرض خطر هستند و به همین جهت هم افراد دی وی دی ها را برهرنوع حافظه ی دیگری ترجیح می دهند چراکه در همه جا هم می توان به سادگی بازخوانی اطلاعات را از آن ها انجام داد.حال برای آن که هریک از ما بتوانیم چنین فایل های صوتی و تصویری چند رسانه ای را با بهترین کیفیت ممکن به همراه منوهایی جذاب به همان شکلی که از فیلم های دی وی دی سراغ داریم، طراحی نمائیم می بایست از نرم افزارهایی در این زمینه استفاده کنیم. شرکت MAGIX نرم افزاری در این زمینه در اختیار کاربران قرار می دهد که Movies on DVD نام دارد. این ابزار بسیار قدرتمند که از واسط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسندی نیز بهره می برد قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری را دارا بوده و می تواند در سه مرحله بسته به سلیقه کاربر جذاب ترین دی وی دی فیلم را همراه با منوهای اینتراکتیو خلق نماید. Movies on DVD که امکان ویرایش فیلم های مختلف با پسوندها و کیفیت های مختلف را نیز دارد طوری طراحی شده که به کاربران امکان ساخت منو برای دی وی دی ها را به شکلی بسیار ساده و آسان می دهد؛ منوهایی که در سه مرحله ساده طراحی می شوند بسیار حرفه ای خواهند بود به طوری که اگرفردی این دی وی دی را ببیند مطمئنا از این همه کارآیی و جذابیت متعجب خواهد شد. رایت دی وی دی هم در Movies on DVD امکان پذیر خواهد بود و پس از پایان کار طراحی و ویرایش کاربر می تواند با قراردادن دی وی دی خام به سادگی و تنها با یک کلیک اقدام به رایت دی وی دی کند. از قابلیت های مهم این ابزار هم می توان به سازگاری با نسل آینده لوح های فشرده یعنی Blu-ray ها ، هماهنگی خاص به سایت Youtube.com ، امکان خلق منوهای انیمیشنی برای لوح های Blu-ray و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

 



ساعت : 15:56
نویسنده : hamed
دانلود قالب های آماده وب سایت تمپلت مونستر - Template Monster 5000-6000 Series

در این مجموعه شاهد گلچینی از قالب های آماده وب سایت تمپلت مونستر سری 5000 تا 6000 می باشید که شامل 241 قالب آماده تحت فرمت HTML به همراه کلیه فایل های مورد نیاز اعم از تصاویر، فایل لایه باز PSD، فایل قابل ویرایش FLA (سایت های فلش) و حتی فونت های استفاده شده در طرح ها می باشید. 

 



عکس های طنز آخر هفته (90)
نوشته شده در پنج شنبه 9 خرداد 1392
ساعت : 16:16
نویسنده : hamed

ای جون بخورمت !

عکس های خنده دار (9)

شطرنج صنعتی !

عکس های خنده دار (9)

نمایی از ویلا قایق تفریحی تالاب !

عکس های خنده دار (9)

چند وقته اونجا ساکنی پرنده ی عزیز ؟!؟

یه دکتر هم برو برای معدت ! وضش خرابه !

عکس های خنده دار (9)

هم شیب جاده رو کنترل کردن

هم یه راننده ها یه حالی میکنن ! ^-^

عکس های خنده دار (9)

 



ساعت : 1:17
نویسنده : hamed
دانلود Adobe Reader XI v11.0.3 - نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

نرم افزاری كه به تازگی نسخه به روز شده آن برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است

Adobe Acrobat Reader

نام دارد. كاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند. اما نمی توان از امكاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی كرد. مهم ترین قابلیتی كه در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat است.پس از نصب این نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سیستم شما نصب خواهد شد كه با استفاده از آن و آیكنی كه با نام Acrobat در دسكتاپ سیستم عامل شما ظاهر می شود می توانید سایت Acrobat را در سیستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشید. در این سایت كاربران  می توانند پس از عضویت در سایت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراك بگذارند. همچنین می توانند اسنادی با فرمت

PDF

و به صورت آنلاین تهیه نمایند. این نرم افزار محیط كاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد. این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Reader X حجمی بسیار پائین دارد كه باعث بالا رفتن كارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Reader X كه با قیمت 449 دلار عرضه می گردد، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط كاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم  را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذكر است كه ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. این نرم افزار با اندكی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.

 



ساعت : 1:16
نویسنده : hamed
دانلود Internet Download Manager v6.15 Build 12 Final - قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود
Internet Download Manager

يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي

مديريت دانلود

ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر

مرور گرهاي

محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

 



ساعت : 1:13
نویسنده : hamed
دانلود GOM Media Player v2.1.50.5145 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

اگر به دنبال قدرتمندترین مدیا پلیر جهان می گردید ما آن را به شما معرفی می كنیم.

GOM Player

قدرتمند و مهمتر از همه یك مدیاپلیر كاملا رایگان است كه تمام نیازهای شما را در امر مشاهده و اجرای فایلهای صوتی و ویدئویی برآورده می كند. این نرم افزار كه نسخه نهایی ارائه شده پیشكش شما كاربران عزیز و دوست داشتنی آسان دانلود. بصورت خلاصه برخی از امكانات و توانمندیهای این مدیاپلیر قدرتمند را برای شما توضیح می دهیم و امیدواریم كه از استفاده آن لذت ببرید.

 



صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 88 صفحه بعد