پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 13:5
نویسنده : hamed
دانلود Fruit Ninja Sword v1.1.1.36 - بازی موبایل نینجا میوه شمشیر

با یکی دیگر از سری بازی های Fruit Ninja با نام Fruit Ninja Sword در خدمت شما عزیزان می باشیم. در این نسخه از بازی که نسبت به دیگر نسخه ها از گرافیک بالاتری برخوردار است شما به دنیای پررنگ میوه ها وارد میشوید تا سرگرمی جدیدی را تجربه نمایید. با شمشیر تیز و برنده تان میوه ها را نشانه بگیرید و از وسط به دو نیم تبدیل کنید. این نسخه کار شما را سخت تر نموده، چرا که دنیای میوه ها این بار شلوغ تر شده و تلاش بیشتری برای رسیدن به قدرت یک نینجا را لازم دارد.از ویژگی های این بازی می توان به حالت تک نفره آن، کاهش نوع میوه ها و اجرای سریع آن اشاره کرد. بازی را شروع کنید و از ادامه آن لذت ببرید.

 



ساعت : 13:4
نویسنده : hamed
دانلود Next Launcher 3D v1.52.1 - لانچر سه بعدی برای موبایل های اندروید

لانچر سه بعدی Next Launcher 3D با تمام لانچرهایی که تا به امروز بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده اید تفاوت دارد. این لانچر با طراحی بی نظیر و رنگ های فوق العاده زیبا و همچنین جلوه های سه بعدی و پویایی که در خود جای داده است می تواند شما را مسحور خود کند. از ویژگی های مختلف این لانچر که آمار بالایی از طرفداران را به خود اختصاص داده است می توان به:وجود انیمیشن ها و ویجت های سه بعدی، سبک های متفاوت برای مدیریت برنامه ها، چرخش آیکون ها دور یک محور و رابط drawer و ده ها ویژگی مهم دیگر که با دانلود این لانچر مشاهده خواهید نمود اشاره کرد.

 



ساعت : 13:3
نویسنده : hamed
دانلود Temple Run 2 v1.4.1 - بازی موبایل تعقیب و گریز در معبد

آنچه را که در دستان خود دارید را محکم بگیرید و از هر راهی که به فکرتان می رسد از معبد بگریزید چرا که افراد معبد به دنبال شما هستند. در بازی Temple Run شرکت کنید و با تعقیب و گریز های پی در پی هیجان و سرگرمی را تجربه کنید. بازیکنان باید از مسیر های پر پیچ و خم، دالان های تاریک و ارتفاعات گذر کنند تا سطح امتیازات خود را افزایش دهند و به هدف نهایی برسند. این بازی سری دوم از بازی های Temple Run می باشد و با وجود آیتم های ویژه و شخصیت های قدرتمند با گرافیک عالی و حجم کم توانسته آمار طرفداران میلیونی را در سطح جهان به خود اختصاص دهد.

 



ساعت : 13:1
نویسنده : hamed

دانلود Notepad++ v6.4.5 - جایگزینی مناسب برای نوت پد ویندوز++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز می باشد. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان ++C  نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است. این نرم افزار قدرتمند قابلیت پشتیبانی بیش از 44 زبان می باشد و یکی از قابلیتهای بسیار جالب این نرم افزار توانایی برنامه ریزی و اضافه کردن زبان جدید توسط کاربر را دارا میباشد. با استفاده از دستیار برنامه میتوانید زبان مورد نظر خود را به صورت پیشرفته شخصی سازی نمایید و تمامی سلایق و علایق خورد را در نرم افزار بگنجانید. در صورتی که شما علاقه مند به برنامه نویسی میباشد میتوانید از این نرم افزار قدرتمند به عنوان ادیتور بسیار پیشرفته و قابلیت پشتیبانی بیش از 44 زبان برنامه نویسی است. پشتیبانی از زبانهای برنامه نویسی همچون ASP, Ada, ASCII art, Assembly, AutoIt, BAT, C, C#, C++, Caml, CSS, doxygen, FORTRAN, HTML, Haskell, Java, JavaScript, KiXtart, Lisp, Lua, makefile, Matlab, Objective-C, Pascal, Perl, PHP, PostScript, Python, Ruby, Scheme, Unix Shell Script, Smalltalk, SQL, Tcl, TeX, Verilog, VHDL, VB/VBScript, XML

 



ساعت : 12:58
نویسنده : hamed
دانلود Green Valley Fun on the Farm - بازی آبادی سازی روستا و مزرعه داری

Green Valley Fun on the Farm عیدی گروه آسان دانلود به شما کاربران عزیز بازی جذاب و در عین حال بسیار سرگرم کننده ای است که می تواند در روزهای تعطیل لحظاتی خوش را برای شما به همراه آورد. موضوع این بازی بسیار جالب است. فردی به نام Beetle Ju سرزمین ارثی خانواده خود را که به بیابانی بی آب و علف تبدیل شده است را می خواهد آباد سازد و در این راه می بایست کارهای زیادی را انجام دهد. اینجاست که نقش کاربر اهمیت پیدا می کند، کاربر باید با سرعت عمل و دقت به وی کمک کند تا این بیابان را آباد ساخته و به باغ های سرسبز تبدیل نماید.
انجام بازی بسیار ساده است. کاربر می بایست با سرعت عمل بالا در زمان های تعیین شده تمامی آن چه که لازم است برای ساخت خانه ها و آبادانی سرزمین ها به دست آورد. جدول های مسابقه بسیار آسان حل خواهد شد اگر کاربر کمی سرعت عمل و البته دقت را چاشنی کارش نماید. وقتی خانه های جدول خالی می شوند میوه هایی که در آن ها قرار داشتند به داخل جعبه های چوبی منتقل شده و پیرزنی با چهره ای بسیار جالب آن ها را به بازار فروش منتقل می کند و با همین فروش است که بیابان تبدیل به سرزمینی سرسبز خواهد شد. گرافیک و موزیک های بازی فوق العاده زیبا طراحی شده اند و همین امر کمک زیادی می کند تا کاربر هر لحظه به ادامه انجام بازی ترغیب شود. بیش از 100 مرحله در انتظار کاربرانی است که مشتاق انجام چنین بازی هایی هستند. در طول این صد مرحله جوایزی هم برای کاربر در نظر گرفته می شود این جوایز چیزی نیست جز پشم گوسفندان که می بایست کاربر آن ها را چیده و از امتیاز فروش آن ها بهره مند شود.Green Valley Fun on the Farm بازی بسیار جذابی است. مطمئنا می تواند لحظاتی شادابی شما را فراهم آورد.


 



ساعت : 12:55
نویسنده : hamed

دانلود CPUID HWMonitor Pro v1.17 - نرم افزاری برای نمایش اطلاعات سیستم

گاهی یک نرم افزار بسیار ساده و کوچک می تواند کارهای بزرگی انجام دهد ؛ مثلا اطلاعاتی در اختیار ما قرار دهد که یافتن همان اطلاعات به ظاهر ساده آنچنان هم راحت و آسان نباشد. برای نمونه یافتن مشخصات سیستم شاید کار زیاد سختی نباشد اما پیدا کردن آن ها به صورت کامل که همه موارد را دربرگیرد هم ساده نیست. اما با استفاده از نرم افزاری به نام HWMonitor Pro به راحتی می توان همه اطلاعات پیرامون سیستم را مشاهده کرد.
این ابزار تمامی اطلاعات مربوط به پردازنده اصلی سیستم ، حافظه رم ، مادربورد ، باس ، فن ، ولتاژ ، پردازنده گرافیکی و ... را تنها با چند کلیک ساده به نمایش در می آورد. این ابزار البته قابلیت های دیگری هم دارد ، برای نمونه قادر است تا گرافی از تمامی اطلاعات سیستم را به صورت یک فایل تصویری در اختیار کاربر قرار دهد. نسخه ی جدید با جدیدترین تکنولوژی ها سازگار می باشد ؛ حتی معماری بسیار نو و جدید Sandy Bridge هم که به تازگی برای نسل جدید پردازنده های Intel در نظر گرفته شده در نسخه جدید HWMonitor Pro قابلیت سازگاری دارد.

 



دانلود Yahoo! Mail- نرم افزار موبایل یاهو میل
نوشته شده در سه شنبه 15 مرداد 1392
ساعت : 12:5
نویسنده : hamed
دانلود Yahoo! Mail- نرم افزار موبایل یاهو میل

امروزه تکنولوژی انجام کارها را برای تمامی افراد بسیار آسان نموده است و اکثر کارها به وسیله کامپیوتر و اینترنت به راحتی انجام می شود. نرم افزار Yahoo! Mail در سرتاسر جهان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است چرا که در حال حاضر بیشتر کارها و درخواست ها از طریق ایمیل انجام می شود. اینک این نرم افزار پرکاربرد جایی در گوشی های موبایل برای خود باز نموده است و ضرورت وجود خود را برای همگان ثابت نموده است. با کمک این برنامه می توانید به ایمیل های موجود در یاهو دسترسی داشته باشید و با وجود محیط کاربرپسند Yahoo! Mail از کارکردن با آن لذت ببرید.

 



ساعت : 12:3
نویسنده : hamed

دانلود Mozilla Firefox v23.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکسطبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.

 



ساعت : 15:34
نویسنده : hamed

دانلود کلیپ ضربات آزاد دیوید بکهام از سال 1993 تا 2013 ضربات آزاد دیوید بکهام ستاره انگلیسی دنیای فوتبال همیشه در خاطرات باقی می ماند. ضرباتی که با کات درون پا زده می شد و بسیار دقیق به هدف می رسید. کلیپی از ضربات کاشته دیوید بکهام از سال 1993 تا سال 2013 را آماده کرده ایم تا کاربران با دانلود و تماشای آن ها از دقت و هنرنمایی این ستاره دنیای فوتبال لذت ببرند.
با توجه به کیفیت مناسبی که این ویدئو کلیپ دارد پیشنهاد می کنیم حتما آن را دانلود کرده و از تماشای شوت های زیبای بکهام لذت ببرید.

 



ساعت : 12:33
نویسنده : hamed

دانلود DDD Pool v1.2 - بازی بیلیارد بازان حرفه ایورود شما را به باشگاه بیلیارد بازان حرفه ای تبریک می گوییم. بازی جذاب DDD Pool با فیزیک واقع گرایانه و همچنین گیم پلی روان خود می تواند ساعات بسیار لذت یخشی را برای شما رقم بزند. در این بازی از یک بازیکن مبتدی به یک فرد حرفه ای در بیلیارد تبدیل شوید. از میان دو حالت بازی که یکی به سبک رقابتی و دیگری تمرینی است یکی را انتخاب کنید و به توپ ضربه بزنید. در حالت تمرینی می توانید تمامی قواعد بازی را بدون اینکه مانعی در سر راهتان باشد را یاد بگیرید و خود را برای رقابت با دیگران شرکت کنندگان اماده کنید. حریفانتان را از میان دوستانتان یا از شخصیت های کامپیوتری انتخاب کنید و دو مدل 8-ball و 9-ball که در بازی طراحی شده است را اجرا کنید. قانون بازی به این صورت است که در رقابت 8-ball شما باید 14 توپ زرد و در آخر توپ شماره 8 را در کوتاهترین زمان ممکن به گل برسانید. اگر مرتکب خطایی در بازی شوید 15 ثانیه جریمه شده و توپ دست حریف می ماند. رقابت 9-ball نیز مانند 8-ball می باشد اما با این تفاوت که باید به ترتیب شماره توپ ها را به گل برسانید. سه اتاق بیلیارد با طراحی متفاوت در اختیار دارید،‌ پس از آن از میان مراحل دشواری که در پیش رویتان قرار دارد با انتخاب یکی وارد بازی شود و با نگه داشتن موس و حرکت آن کنترل توپ ها را به عهده بگیرید.

 



صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 88 صفحه بعد