پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 15:38
نویسنده : hamed

دانلود Remo Recover Windows Pro v4.0.0.34 - نرم افزار بازیابی اطلاعاتRemo Recover Windows Pro نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای بازیابی سریع اطلاعات در مواقعی چون حذف فایل ها و یا پاک سازی Recycle Bin ویندوز می باشد و توانایی یافتن یا به عبارتی ریکاوری فایل های پاک شده از انواع حافظه ها را دارا می باشد.
از قابلیت های این نرم افزار بازیابی اطلاعات در مواقع نصب دوباره ویندوز به صورت اتفاقی، حذف شدن فایل ها یا پارتیشن ها از درایوهای RAID ، فرمت دوباره پارتیشن ها یا پارتیشن بندی دوباره هارد دیسک می باشد. این نرم افزار در عرض چند دقیقه تمامی فایل های حذف شده را بازیابی می کند و با توجه به سرعت بسیار مناسبی که در اسکن دارد کمترین زمان ممکن را برای بازیابی از کاربران خواهد گرفت.

 



ساعت : 15:37
نویسنده : hamed

دانلود کلیپ زیباترین گل های سرضرب - قسمت اولبرای این پست کلیپی هیجان انگیز و فوق العاده از بهترین گل هایی که به صورت والی (سر ضرب) به ثمر رسیده است را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. در بین این گل ها می توان به گل فوق العاده زیدان در فینال سال 2002 مقابل لورکوزن اشاره نمود.
دیگر گل های این کلیپ نیز توسط بازیکنان مشهوری نظیر تیری هانری ، رونی ، فن پرسی ، ابراهیموویچ و ... به ثمر رسیده است. تماشای این کلیپ فوق العاده جذاب مطمئنا اسباب سرگرمی همه فوتبال دوستان را فراهم خواهد کرد.

 



ساعت : 15:41
نویسنده : hamed

دانلود Hidetools Parental Control v8.1.2.270 - نرم افزار کنترل عملکرد کودکانHidetools Parental Control نرم افزاری بسیار قدرتمند و فوق العاده مفید در زمینه کنترل و چک کردن پنهانی تمامی عملکردهایی است که کاربران و به خصوص کودکان در استفاده از رایانه ها انجام می دهند. این نرم افزار تمامی کارهایی که کودکان در هنگام استفاده از کامپیوتر انجام می دهند را ثبت می کند.
همچنین این نرم افزار به صورت کاملا مخفیانه عمل میکند و حتی در Manager هم اثری از خود به جا نمی گذارد. عملکرد نرم افزار به گونه ای است که تنها زمانی اجرا می گردد که کاربر کلید های ترکیبی خاصی را فشرده باشد.

 



ساعت : 15:39
نویسنده : hamed
دانلود oCam v16.0.0.0 - نرم افزار تهیه عکس و فیلم از دسکتاپ

oCam نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه تهیه عکس و فیلم از صفحه دسکتاپ می باشد. نرم افزاری ساده در عین حال کارآمد که توانایی تهیه عکس و فیلم های با کیفیت را از صفحه دسکتاپ را دارا بوده و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
 به سبب طراحی ساده و حجم پائین نرم افزار به راحتی می توان از امکانات oCam‌ بهره برد. این نرم افزار کاملا رایگان بوده و نیازی به کرک ندارد و به همین دلیل هم می توان از آن برای تمامی سیستم های رایانه ای بهره برد.

 



ساعت : 18:31
نویسنده : hamed
دانلود StrokesPlus v2.7.5.2 - نرم افزار اتوماتیک سازی دستورات با ماوس

StrokesPlusنرم افزاری جالب و کاربردی در زمینه انجام بسیاری از کارها به صورت اتوماسیون یا اتوماتیک است. این نرم افزار کمک می کند تا کاربر بخش از کارهایی که به صورت تکراری هستند را با تنظیم حرکات ماوس انجام دهد؛ یعنی کاربر بتواند برای مثال با حرکات خاصی از ماوس نرم افزاری را اجرا نماید.
در این صورت به راحتی می توان سرعت عمل را تا حدود زیادی بالا برد و در نتیجه بسیاری از کارها تنها با حرکات ماوس انجام می پذیرد. استفاده از این ابزار که کاملا رایگان می باشد فوق العاده ساده است و تنها لازم است کاربر دستورات مورد نیازش را با استفاده از حرکات ماوس در نرم افزار تعریف نماید.

 



ساعت : 18:29
نویسنده : hamed

دانلود Windows 8 Skin Pack 12 for Windows 7 تم ویندوز 8 برای ویندوز محبوب 7هنوز از انتشار ویندوز سون که در حال حاضر محبوب ترین سیستم عامل به شمار می رود زمانی زیادی نمی گذرد که مایکروسافت به فکر ارائه ی سیستم عامل جدید و بعدی خود یعنی ویندوز 8 افتاده است. اگرچه اندک زمانی است که نسخه های بتا یا بعضا پچ های افزوده شده به ویندوز سون و ارائه ی آن ها به عنوان ویندوز 8 در سایت های مختلفی رواج یافته و کاربرانی نیز آن ها را دانلود و نصب نموده تا با ظاهر سیستم عامل آینده ی مایکروسافت آشنا شوند اما از آنجایی که این نسخه های ارائه شده به هیچ وجه حتی نسخه های بتای این ویندوز نیز نمی باشند و تنها همان ویندوز 7 به همراه چندین پچ می باشند کاربران حرفه ای به هیچ وجه سعی نمی کنند تا از این نسخه ها استفاده کرده و بخواهند با نصب این نسخه ها از آن ها به عنوان سیستم عامل اصلی خود استفاده نمایند. حال شاید شما هم علاقمندید تا با همین ویژگی های سیستم عامل آینده ی مایکروسافت یعنی ویندوز 8 آشنا شده اما با توجه به معتبر نبودن این نسخه های ارائه شده از خواسته ی خود دست بر می دارید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود با ارائه ی Windows 8 Skin Pack for Windows 7 که به راحتی قادر است تا ظاهر ویندوز محبوب 7 شما را به ویندوز 8 تبدیل کرده و تمامی ویژگی های این تم ویندوز 8 را بر روی ویندوز سون شما نمایان سازد قصد دارد تا شما را از نصب این نسخه های آزمایشی و غیر واقعی نجات داده و بدون دردسر شما را با ظاهر ویندوز 8 آشنا سازد.

 



ساعت : 18:28
نویسنده : hamed

دانلود بایت شماره 297 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسانعناوین بایت هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان:
- سرویس‌دهنده‌های اینترنت زیر ذره‌بین
- صدایی که قطع می‌شود، پیامی که نمی‌رود
- گوگل هم خیرخواه می‌شود
- سانسور یا جاسوسی؟
- چرا ایستاده‌ای؟ بشتاب!
- بخرید، مجازا پرداخت کنید!
- مراقب حساب‌های مالی خود باشید
- همه برنامه‌های کاربردی با یک کلیک
- این جا لینوکس پادشاهی می کند
- کوچک های پردردسر
- یک دوربین نیمه حرفه‌ای، با امکانات فوق‌العاده
- عدم ثبات نرخ ارز تنها عدم ثبات نرخ ارز نیست
- ویراستار خود باشید
- قدم به قدم در فایل متن
- چهارشنبه بازار اندرویدی!
- نبرد در آسمان
- سرعت در یافتن ماهواره‌های GPS
- بازی، چالش در جهان روح‌های تاریک
- بازی، معمای جواهرات
- بازی، کپی برتر از اصل
- گیتار و حافظه
- کوچک اما بی نظیر
- و ...

 



ساعت : 11:7
نویسنده : hamed

مراسم شب چهارم محرم 1392 - هیئت رایه العباس و ثارالله - مداحی حاج محمود کریمی

1392/8/16 - تغییرات:
- هیأت رایة العباس(ع) رزمندگان شمیرانات اضافه شد.
- هیات ثارالله (ع) - مسجد امام الهادی (ع) اضافه شد.

بر یک چشم بهم زدنی شب چهارم محرم امسال هم فرا رسید. شب دو طفلان حضرت زینب (س) که خودش اسوه صبر و بردباری بود هم از راه رسید ؛ شب دو فرزند خردسالی که طاقت تنهایی و غربت مولایشان را نداشتند. زینب (س) برای تمامی شهدای کربلا به کمک برادر شتافت اما برای دو فرزندش نرفت تا ارباب همه عالم احساس خجالت نکند ؛ دو گوهر گرانبهای حضرت زینب که در جریان عاشورا به شهادت رسیدند ؛ این دو طفل که اصلا قرار نبود به کربلا آیند امام را به مادر سادات قسم دادند تا اجازه میدان بگیرند. ما هم خداوند متعال را به جان بی بی دو عالم قسم می دهیم ظهور حجه ابن الحسن (عج) را نزدیک کند. خداوند ما را هم برای امام زمانمان بمیراند ؛ شهادت در رکاب امام زمان برای هرکس می تواند بهترین پاداش ها باشد. ما را هم دعا کنید.

 



ساعت : 11:5
نویسنده : hamed

دانلود Internet Explorer v9 / v10 /v11 - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلوررفکر می کنم روزهای خوش مایکروسافت دوباره نزدیک شده و دوباره پس از عرضه بسیار موفق ویندوز 7 که تمامی شکست های مایکروسافت را در زمینه ویندوز و مخصوصا ویندوز ویستا جبران کرد و همچنین عرضه نسبتا موفق مایکروسافت آفیس این بار با عرضه نهمین نسخه از مرورگر قدیمی مایکروسافت یعنی Internet Exporer این غول نرم افزاری دنیا در سطح اینترنت و گشت و گذارهای آنلاین هم خود را به یکه تاز مانند گذشته مطرح سازد و دوباره IE را در صدر قدرتمندترین مرورگرها قرار دهد. مدت زیادی نیست که مایکروسافت شروع به ساخت این نسخه از مرورگر خود کرده است.

 



ساعت : 11:3
نویسنده : hamed
دانلود Tiny Legends : Heroes - بازی موبایل نجات قهرمانان بعلاوه دیتا
1392/8/16 - تغییرات:
- نسخه جدید اندروید (v1.4.1) جایگزین شد.
- نسخه جدید  آی او اس (v1.3.5) جایگزین شد

در بازی اکشن Tiny Legends : Heroes که با گرافیک زیبا و محیط سه بعدی اش بسیاری از کاربران را شیفته خود نموده است برای پیروزی نور بر تاریکی مبارزه کنید. پادشاه تاریکی در قیامی بزرگ تصمیم دارد تا سیاهی را فرمانروای سرزمینتان کند. او با دزدیدن قهرمانانتان و زندانی کردن آن ها در جایی دور، باعث کمبود قدرت دفاعیتان در مقابل شیاطین شده است. اینک آمده اید تا با نجات ابر قهرمان ها، دوباره پادشاهی نور را در سرزمین برپا کنید. شما ماموریت دارید تا در 70 مرحله جذاب اما پر خطر قدم به قدم به قهرمانان نزدیک شوید و با نجات آنها شورش شیاطین را سرکوب کنید تا دوباره شادی را به مردم سرزمینتان بازگردانید.

 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 88 صفحه بعد