پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 19:21
نویسنده : hamed

دانلود DFX Audio Enhancer v11.109 - نرم افزار تقويت پخش صدا و موسيقی

كمتر كسی بین شما كاربران عزیز یافت می شود كه خواستار صدای با كیفیت و قدرت بیشتر نباشد. اگر می خواهید یك پخش با كیفیت و قدرت بالا را تجربه كنید و موسیقی های خودتان را با كیفیتی باورنكردنی تجربه كنید آماده باشید. جهت كنترل كیفیت و قدرت صدا معمولا در تمامی برنامه های

پخش صوت

و تصویر پانچ هایی قرار دارد كه می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. به نظر شما آیا این برنامه ها از قدرت و پیشرفتگی كافی برای اعمال این تغیرات بر خوردار هستند نرم افزار هایWindows Media Player ،Winamp ،RealPlayer،DivX Player،J. River Media Cente ،Musicmatch Jukebox در واقع همان پخش كننده هایی هستند كه حتما شما آنها را تجربه كرده اید ولی شاید هیچكدام نتوانسته باشند نیاز شما را در افزایش كیفیت و قدرت

پخش موسیقی

برآورده كنند. ما

DFX Audio Enhancer

را به شما پیشنهاد می كنیم كه در واقع یك پلاگین بسیار ساده و در عین حال قدرتمند است كه كلیه نیازهای شما را رفع می كند. حالا می توانید كلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین كیفیت و قدرت گوش كنید و از آنها لذت ببرید. DFX Audio Enhancer  در واقع یك پمپ موسیقی است. جهت استفاده از این پلاگین ساده ترین راه این است كه پس از نصب نسخه مربوط به برنامه آن را در تنظیمات برنامه بصورت پیش روشن قرار دهید و از تنظیمات پیش فرض آن نیز استفاده كنید. ولی برای كاربرانی كه قصد اعمال تغییرات  دارند به راحتی می توانند از قابلیتهای این

پلاگین

استفاده كنند و تنظیمات دلخواهشان را اعمال كنید. از جمله قابلیتهای DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است. با استفاده از مؤلفه 3d صدای فراگیر شما می توانید عمق و شگفت انگیزی خاصی را به پخش بدهید .این باعث جبران خسارات و محدودیتهای نظارت صوتی به دلیل فشرده سازی اطلاعات می شود. با پردازش سه بعدی شما عملا خود را در محیط اجرای موسیقی احساس خواهید كرد. 3D باعث افزایش پخش صدا در سیستم های با 2 بلندگو می شود. تنظیمات Dynamic Boost یا همان بهره بردن پویا كه بلندی صدا را تقویت می كند. با استفاده از Dynamic Boost سیستم پخش صدای شما دو برابر خواهد شد بدون از دست دادن كیفت و با به حداقل رساندن اعوجاج سطوح. برای نمونه كامپیوترهای مبتی بر سیستم چند رسانه ای  و حتی سیستم های پخش استریو از محدودی پویا و headroom رنج می بردند. تقویت دینامیكی با دقت پردازشهای صوتی برای افزایش بلندی صدا این headroom محدود را جبران كرده است. از دیگر قابلیتهای این پلاگین وضوح یابی اتوماتیك برای بلندگو ها و هدفون است. در این مجموعه ما برای شما پلاگین های مربوط به برنامه های J. River Media، Musicmatch Jukebox، RealPlayer ، Winamp و Windows Media Player 32بیتی و 64 بیتی را فراهم كرده ایم بعلاوه پوسته های بسیار زیبا و جذاب كه امیدواریم از آنها لذت ببرید.

 



ساعت : 19:19
نویسنده : hamed

دانلود ooVoo v3.5.8.2 - نرم افزار پیام رسان با قابلیت چت صوتی و تصویری
کاربرانی که با اینترنت و پیام رسان ها سروکار دارند حتما با قابلیت های Skype آشنایی دارند. نرم افزاری که امکان چت صوتی و تصویری را با بهترین امکانات به کاربران ارائه می دهد. سلیقه کاربران همیشه یک جور نیست و همه Skype را نمی پسندند به همین دلیل ما قصد معرفی نرم افزاری جدید را داریم که به همان سبک Skype عمل می کند. ooVoo نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد، امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است، در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با 6 کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. قابلیت هماهنگی با سیستم های دیگر ، ضبط صداها و تصاویر رد و بدل شده ، حالت Full Screen برای نمایش هرچه بهتر تصاویر و امکان چت به صورت متنی و ارسال فایل هم از دیگر امکانات این مسنجر به شمار می روند. ooVoo از یک واسط کاربری جذاب هم بهره می برد که کار با نرم افزار را فوق العاده آسان می کند. البته کاربرانی که می خواهند از سرویس های این پیام رسان استفاده کنند حتما بایستی در سایت این شرکت عضو شوند و ارتباطات هم ما بین کاربران همین مسنجر امکان پذیر است.

 

 



پل عابر پیاده زیبا و شگفت انگیز در چین (+عکس)
نوشته شده در دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:18
نویسنده : hamed
به گزارش تکناز به نقل از فارس، این پل عابر پیاده در لوجیازوی (Lujiazui ) واقع در منطقه‌ پودونگ (Pudong) در محدوده شانگهای در سال گذشته پرده برداری شد.
 
مهندسان و کارشناسان چینی با اقدام به ساخت این پیاده‌روهای عجیب در این کشور منجر به سهولت رفت و آمد مردم شده‌اند.یک پل عابر پیاده که یک پل غول پیکر است دور تا دور میدان بزگ شهر را بهم می دوزد.این پل تقریبا 20 فوت بالاتر از سطح خیابان‌ها مستقر شده است و با ورودی و خروجی مجهز به پله برقی‌های متعدد طراحی شده است.
 

پل عابر پیاده زیبا و شگفت انگیز در چین
 



پیچیده ترین اتومبیل آینده !+ تصاویر
نوشته شده در دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:16
نویسنده : hamed

این شرکت رسما اعلام کرده است که این دل تحت لیسانس آن ها خواهد بود و مهرتاییدی بر روی این خودرو کوبیده است.

تکناز: مرسدس بنز شرکتی که هر بار یک طرح را ارائه می کند همه را در یک شوک خاصی فرو می برد. خودروهای این شرکت همه آینده بینانه و متفاوت هستند."TET" خودرویی است که به تازگی از آن در یک جلسه با حضور اعضای بنز رونمایی شده است.

پیچیده ترین اتومبیل آینده , مرسدس بنز,خودرو TET

 



خوابگاه دانشجویی به این تمیزی دیدی ! (عکس)
نوشته شده در دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:14
نویسنده : hamed
خوابگاه دانشجویی به این تمیزی دیدی



چند عکس خنده دار (طنز با حال )
نوشته شده در دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:11
نویسنده : hamed
به نظرت چند تا گاو سوار موتور هستن ؟!

چند عکس خنده دار (طنز با حال )

بهداشتی تــرین کبابی دنیـــــا

چند عکس خنده دار (طنز با حال )

بعضی موقعها باید جلو کودک درون رو گرفت

چند عکس خنده دار (طنز با حال )



ساعت : 19:9
نویسنده : hamed
دانلود Syncovery v6.31 Build 151 - نرم افزار تهیه بکاپ، هماهنگ سازی و یکسان سازی فایل ها

Syncovery نرم افزاریست که هدف از ساخت آن هماهنگ سازی و یکسان سازی بهتر فایل ها برای کاربران است. از این نرم افزار جهت کپی کردن فایل ها در هر کجا که نیاز است استفاده می شود. استفاده از این نرم افزار در تهیه بک آپ از سیستم های خانگی، مک بوک، سرور ها، نوت بوک ها و سیستم های آنلاین، این نرم افزار را جزء نرم افزار های محبوب دنیا قرار داده است. نرم افزار Syncovery بسیار پرکاربرد و قابل انعطاف است و بسیاری از کاربران با مشاغل مختلف می توانند از آن استفاده نمایند.


 



ساعت : 19:6
نویسنده : hamed
دانلود Burger - بازی موبایل آماده سازی و فروش همبرگر

دوست دارید به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید؟! در بازی Burger شما صاحب یک مغازه فست فود هستید و باید به سفارشات مشتریان خود رسیدگی کنید. مواد مورد نیاز در اختیار شما قرار داده می شود و اینکه چگونه آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید بر عهده خود شماست و با توجه به نوع سفارش مشتریان. بازی دارای ۳۰۰ مرحله است که با پیمودن هر مرحله به ترتیب مواد بیشتری در اختیار شما قرار داده می شود و مشتریان شما هم بسیار زیاد خواهند شد، که برای رسیدگی به سفارشات باید سرعت خود را در تهیه غذا ها چند برابر کنید. همچنین هر مرحله دارای زمانی محدود است که هر چه سریعتر کار کنید، پول بیشتری کسب خواهید کرد و در نهایت از پول خود می توانید برای خرید دستگاه های جدید و مجهز کردن مغازه خود استفاده کنید.


 



نرم افزار موبایل سیمای همراه
نوشته شده در دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:3
نویسنده : hamed
نرم افزار موبایل سیمای همراه

نرم‌افزار سیمای همراه شامل ۶۰ شبکه تلویزیونی صدا و سیما(سراسری، دیجیتال، برون مرزی و استانی) و ۲۰ شبکه رادیویی صدا و سیما با امکان پخش آنلاین می‌باشد. لطفا توجه داشته باشید که برای پخش آنلاین باید به اینترنت با سرعت مناسب متصل باشید. اطلاعات مربوط به فرکانس دریافت و سایر توضیحات درباره شبکه‌ها، امکان جستجوی سریع در لیست شبکه‌ها و پشتیبانی کامل از فارسی بر روی همه دستگاه‌ها از ویژگی های این برنامه می باشد.

 



دانلود Orbz - بازی شلیک گوی به هدف
نوشته شده در دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ساعت : 18:57
نویسنده : hamed

دانلود Orbz - بازی شلیک گوی به هدف

Orbz یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که در یک محیط تمام رنگی سه بعدی طراحی شده است. در این بازی شما یک گوی در اختیار دارید و در طول هر مرحله باید آن را به سمت هدف هایی که در مسیر پیشروی شما قرار می گیرند شلیک نموده و امتیاز کسب کنید و اگر تمام تلاش خود را بکار برید مدال های نقره و طلا نیز کسب خواهید نمود. بهتر است قبل از شلیک تمام قدرت خود را یکجا متمرکز کنید و بهترین زاویه را برای شلیک انتخاب کنید. بازیکن باید مراحل متعددی را پشت سر بگذارد که هر بار با چالش های بیشتری همراه خواهند بود.

 



صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 88 صفحه بعد