پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
کشف اسکلت 15 سانتیمتری انسان + عکس
نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:45
نویسنده : hamed

ادامه تحقیقات دانشمندان بر روی یک اسکلت موجودی 6اینچی ( حدود 15 سانتیمتر) ،شبیه به اسکلت انسان که حدود 10 سال پیش در شیلی پیدا شد.

کشف اسکلت 15 سانتیمتری انسان




یافت قدیمی‌ ترین بندر جهان در مصر + تصاویر
نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:41
نویسنده : hamed
یافت قدیمی‌ ترین بندر جهان در مصر + تصاویر
 
تکناز به نقل جام نیوز دكتر محمد ابراهیم وزیر آثار باستانی مصر در گفت‌وگو با رسانه های این كشور با اعلام خبر كشف یكی از قدیمی ترین بنادر تاریخ در منطقه «وادی الجرف» در سواحل دریای سرخ اظهار داشت، در این بندر كه در 180 كیلومتری جنوب كانال سوئز قرار دارد، 40 كتیبه به خط «هیروکلیف» كه در آن زندگی روزانه مصری‌های باستان نگاشته شده و به زمان پادشاهی «خوفو» برمی‌گردد، كشف شده است.
 

یافت قدیمی‌ ترین بندر جهان در مصر + تصاویر

 



بزرگترين کشتي تفريحي جهان + تصاوير
نوشته شده در چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ساعت : 23:48
نویسنده : hamed

بزرگترين کشتي تفريحي جهان "آلور د سيز" نام دارد که با 109 متر ارتفاع بيشتر از کشتي مشهور تايتانيک به عنوان يک ابر کشتي شناخته مي شود. ...

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، کشتي فوق چهار برابر زمين معمولي فوتبال مساحت ، 13 برابر برج ايفل سنگين تر و 109 متر مرتفع تر از کشتي مشهور تايتانيک است.
اين کشتي قابليت پذيرش هشت هزار و سيصد مسافر را داشته و دو هزار وصد نفر نيز به عنوان خدمه در آن فعاليت مي کنند که جمعا 10 هزار نفر را شامل مي شود. 

 

بزرگترین کشتی تفریحی جهان

بقیه در ادامه مطلب...

 



ساعت : 20:53
نویسنده : hamed

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها نیز ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرحهای گرافیکی و هنری زیبا برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Png, Ico, Icns و در ابعاد ۵۱۲×۵۱۲ هستند…   

 

art مجموعه آیکون هایی گرافیکی و زیبا با عنوان Set Of Art Icons

 

 



دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3
نوشته شده در چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ساعت : 20:44
نویسنده : hamed

یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Dead Island: Riptide PS3-ANTiDOTE

 

Dead Island Riptide PS3 Cover دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3

 



دانلود Yahoo! Mail - نرم افزار موبایل ایمیل یاهو
نوشته شده در چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:52
نویسنده : hamed
دانلود Yahoo! Mail - نرم افزار موبایل ایمیل یاهو
 



ساعت : 19:8
نویسنده : hamed
دانلود Four Seasons Screensaver - اسکرین سیور و والپیپر متحرک چهار فصل

شما می توانید با نصب

Four Seasons Screensaver

هر چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان را با مناظر زیبایی از طبیعت بکر بهار، موج های ساحلی فصل تابستان، برگ ریزان پاییز و یک شب برفی زمستانی، بر روی کامپیوتر خود داشته باشید. کیفیت بالا و افکت های زیبای همراه با هر منظره بعلاوه صداهای متناسب حس ویژه ای را برای شما به ارمغان خواهند آورد. والپیپر متحرک Four Seasons تمامی ویژگی های این

اسکرین سیور

را در غالب یک بک گراند متحرک به شما ارائه می دهد.

 



ساعت : 16:44
نویسنده : hamed
دانلود G Cloud Backup - نرم افزار موبایل پشتیبان گیری از اطلاعات در فضای ابری

اگر نگران اطلاعت ذخیره شده در گوشی خود هستید بهتر است نرم افزار G Cloud Backup را دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید تا با یک اشاره از تمامی اطلاعات موجود در گوشی خود در فضای ابری بکاپ بگیرید تا در صورت نیاز اطلاعات را در هر مکانی باز گردانید. این برنامه توانایی پشتیبان گیری از SMSها، کانتکت ها، لیست تماس ها، اسناد، تنظیمات، عکس ها، موزیک ها و ویدئوها را دارد و در فضای امنی از آنها نگهداری می کند.

 
 
 



ساعت : 16:42
نویسنده : hamed
دانلود 3D Car Builder - نرم افزار موبایل طراحی و ساخت اتومبیل

برنامه 3D Car Builder یک سرگرمی حرفه ای و جذاب به شمار می آید که می توانید تمامی ایده های خود را روی آن پیاده کنید. در این برنامه مدل های زیادی اتومبیل وجود دارد که می توانید تمامی قطعات آن از جمله سپر، رینگ، لاستیک، سقف، کاپوت، درب خودرو و... را به دلخواه و سلیقه خود سفارشی کنید و از زاویه های مختلف از آن عکس برداری کنید.

 



ساعت : 16:40
نویسنده : hamed
دانلود Samsung Kies v2.5.3.13043.13 - نرم افزار مدیریت گوشی ها و دیگر محصولات سامسونگ

افراد زیادی از تلفن های همراه، MP3 پلیرها، دوربین های دیجیتال و دیگر محصولات سامسونگ استفاده می کنند و هنگامی در نظر دارند این وسایل دیجیتال را برای تبادل فایل و اطلاعات به کامپیوتر متصل کنند، برای هرکدام نیاز به نصب درایور مجزا روی سیستم خواخند داشت اما Samsung Kies این ا

مک

ان را فراهم نموده است تا لوازم الکترونیکی شرکت سامسونگ را به راحتی به کامپیوتر خود متصل کرده و تبادل اطلاعات را مدیریت کنید.


Samsung Kies

ابزاریی است که برای دارندگان گوشی های سامسونگ این امکان را فراهم می کند تا از طریق کابل اتصال USB و یا با استفاده از Wi - Fi ارتباط راحتی را بین کامپیوتر و گوشی خود برقرار نموده و به انتقال

عکس

،

فیلم

، موسیقی و ... پرداخته و یا از اطلاعات مهم موجود در گوشی مانند پیغام ها یا لیست مخاطبین پشتیبان گیری نمایید. بوسیله این

نرم افزار

می توانید به اجرای موسیقی های خود بپردازید، عکس ها و ویدیوهای خود را مرور کنید و ...

 



صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 88 صفحه بعد